« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
«سیدحسین نقوی حسینی» در یاسوج :
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در اعتراض به فساد و اشرافی گری گفت: با ماشین یک میلیاردی نمی توان یادگار امام بود، یادگار امام بودن به مرام، روش، اعتقادات و آرمانهای ایشان است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، «سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که به مناسبت روز دانشجو برای شرکت در «همایش جوان انقلابی و مبارزه با فساد و اشرافی گری» به یاسوج سفر کرده بودند پس از فراز و نشیبهای فراوان بلاخره شب گذشته (۱۵ آذرماه) موفق به ایراد سخن شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  طبق برنامه ای قرار بود در دانشگاه فرهنگیان یاسوج سخنرانی داشته باشند ولی بنا به دلایلی نامعلوم و بواسطه افراد پشت پرده این برنامه لغو  ولی به همت جوانان انقلابی این همایش در سالن شهید هرمزپور بسیج برگزار شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه های آزادی، استقلال و عزت ایران و تمام کسانی که ایستادند تا ملت ایران روی زانو زندگی نکند بخصوص دانشجویان مؤمن و انقلابی ۱۶ آذرماه که به بهای خون خود آرمانها و اعتقاداتشان را حفظ کردند، گفت: ملت ما در برابر این رسالت بزرگ که خون شهدایمان بر دوش ما می نهد مسئول است و فرداهای دیگر باید پاسخگوی آن باشد.

نقوی حسینی با بیان اینکه امروز ملت ایران و عزت ایرانی اسلامی در دنیا می درخشد افزود: من افتخار می کنم وقتی نمایندگان آژانس بین المللی انرژی هسته ای با دیدن صنعت پیشرفته تأسیسات هسته ای فردو در استراتژیک ترین حوزه منطقه در اوج شگفتی چند بار می پرسد «آیا اینها را خودتان ساختید؟ واقعا این کار دانشمندان ایرانی است؟»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :تأسیسات هسته ای فردو داد آمریکای ها و صهیونیستها را درآورده نه به آن دلیل که چرا شما سانتریفیوژ دارید، نه! فقط به این دلیل که طراحی فردو به گونه ای است که هیچ سلاحی به آن کارگر نیست و نمی توانند نابودش کنند.

وی ادامه داد:قدرتهای سلطه گر آمریکای کثیف و دروغگو برای حقوق بشر دل نمی سوزانند که اگر اینطور بود امروز پول و سلاح آمریکایی بچه های شش ماهه، دوساله و دختران بی گناه اسلام را به خاک و خون نمی کشید.

ایشان با بیان اینکه :بیش از ۲۰۰۰ صفحه سند از فراهم آوردن امکانات مالی برای آدمهای کثیفی که زنان حامله را با سلاح سرد به خاک و خون می کشند با پول آمریکا موجود است پرسید ؟

آیا اینها طرفدار حقوق بشر هستند؟

اینها مخالف سلاح هسته ای و کشتار انسانها هستند؟

اگر اینطور است پس چرا اجازه می دهند رژیم صهیونیستی یا دو میلیون جمعیت ۳۰۰ کلاهک هسته ای داشته باشند که می توانند با آنها شش بار کل دنیا را نابود کنند؟

و جالب اینکه با صراحت اعلام می کنند عضو هیچ کنوانسیونی نمی شوند، عضو ام پی تی هم نمی شوند و پروتکل الحاقی را  نیز امضا نمی کنند.

چرا غربی ها و آمریکای ها در برابرشان سکوت می کنند؟

شورای امنیت کجاست؟

سازمان ملل کجاست؟

آژانس بین المللی هسته ای کجاست؟

ملت ایران باید دنیا را بشناسد، ترکیب قدرت را بشناسد و مرزهای قدرت را تشخیص بدهد.

نقوی حسینی در اعتراض به فساد و اشرافی گری هم گفت:

 آقایان بدانند با ماشین یک میلیاردی نمی شود یادگار امام بود، امامی که تنها دارای اش خانه پدری مورثی ایشان بود که پس از رحلت بنا به خواست ایشان به کمیته امداد واگذار شد.

یادگار امام بودن به مرام، روش، اعتقادات و آرمانهای ایشان است.

در دنیای امروز ما نمی دانیم دشمن کیست و با چه کسی باید مبارزه کنیم.

جنگ ایران و عراق خیلی راحت بود چون مرزها و دشمنان مشخص بود ولی امروز مبارزه سخت است.

دانشجو امروز کسی است که این خطوط را خوب بشناسد و مرزهای حق و باطل را تشخیص بدهد چرا که امروز هم مانند عاشورای کربلاست که هر دو جبهه نماز و قرآن می خوانند.

سید حسین نقوی حسینی خاطر نشان کرد :ما امروز در یک موضوع مهم بین المللی درگیریم و آن پرونده انرژی هسته ای ایران است که به ناحق و ظالمانه به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع داده شده است.ما ظالمانه تحت تحریم ها قرار گرفتیم و جمهوری اسلامی ایران از بین مذاکره و مقابله مذاکره را انتخاب کرد اما متأسفانه در مذاکره دچار خطا شدیم.

نقوی حسینی افزود : خطای ما تحت امر مقام معظم رهبری نبودن بود که گفتند آمریکا دشمن است و نیاید به دشمن اعتماپ کرد ولی ما چک سفید دادیم، تعهدات نقد و ستاده های نسیه.

وی در ادامه گفت: ما به تعهداتمام عمل کردیم حتی ورای آن را هم عمل کردیم ولی طرفمان به تعهداتش که عمل نکرد هیچ، تا کنون نیز ۱۵ بار نقض برجام کرد.در برجام قید شده بود قبل از اجرای آن دولت ایران موظف به انجام ۱۱ تعهد است که پس از آن اجرای برجام آغاز شود ولی دقیقا یک روز پس از شروع اجرا آمریکا ۱۱ شخصیت حقیقی و حقوقی ما را وارد لیست تحریم کرد و اخیراً هم تمدید ده ساله تحریم های ناحق علیه ملت ایران.

نقوی حسینی بیان کرد : من بعنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سخنگوی آن در سه دوره و عضو کمیسیون برجام مجلس و سخنگوی آن اعتراض کردم به این همه اعتماد بی قید و شرط ولی ما را به جهنم حواله کردند و بی سواد شمردند.ولی باید بدانند ما وکیل و نماینده این مردمیم و باید از حق آنان دفاع کنیم.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دانشجوی ما که قشر فرهیخته اجتماع است باید بخاطر دینی که از خون شهدا بر دوششان است بعنوان دانشجو و جوان انقلابی به پا خیزد و از آرمانهای شهدایمان دفاع کند که همانا ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین