« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
شهرستان لنده
مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان و مسئولان در دانشگاه پیام نور شهرستان لنده برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ ویژه برنامه روز دانشجو از طرف بسیج دانشجویی در دانشگاه پیام نور شهرستان لنده برگزار شد.



احمدعلی کریمی زاده مسئول بسیج دانشجویی ضمن گرامی داشت این روز یاد وخاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت و  با  گلایه از از مدیریت دانشگاه در استان گفت : چرا هیچگونه حمایتی از دانشجوی لنده ای نمی شود .



کریمی زاده اظهار داشت : این برنامه مثل دیگر برنامه ها با هزینه شخصی خودم برگزار می شود که بدانند در لنده خون دانشجویان اول انقلاب همچنان در رگهای دانشجویان لنده ای جریان دارد .



وی افزود : با تمام ممانعت های مدیران استانی این روز را گرامی داشتیم و قطعا این بی حرمتی ها را بی پاسخ  نخواهیم گذاشت .



در ادامه ی این مراسم  یکی از دانشجویان با بیان دردهای موجود ؛ از نبود فضای مناسب تحصیل و همچنین تعداد کم رشته ها در دانشگاه لنده گفت و از پروژه نا تمام ساختمان دانشگاه که پس از 5سال هنوز به اتمام نرسیده است به شدت گلایه نمود.
 


همچنین دکتر کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در این نشست  از همه مسئولین و مدیران خواست تا از دانشجویان بیشتر  مشاوره بگیرند چون قشر متفکر جامعه هستند .



فرماندار لنده گفت :دانشجو باید مطالبه گر باشد و منتقد البته انصاف را در نقدهایشان داشته باشند



وی  افزود :من هم متاسفم که خواسته به حق دانشجویان تبدیل به آرزوهایشان شده زیرا داشتن مکان وفضای تحصیلی مناسب و رفاه از اولین گامهای متولیان و مسئولین دانشگاه است و باید به دغدغه های دانشجویان بها داده شود .



در پایان از ده دانشجویان فعال بسیجی تقدیر شد .





نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
پروانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
سلام دانشگاه شماخیلی عالیه ای کاش منم قبول می شدم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: