« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
حضرت ولی عصر(عج)
همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) ویژه برنامه ی"عیدبیعت" صبح جمعه 19 آذر ماه در فرهنگسرای رضوان ورودی گلزارمطهر شهدا بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، در این برنامه فراگیرسازمانی که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار می شود، فرهنگسرای رضوان نیز با همکاری خیرین و تشکل های مردم نهاد اقدام به برپایی"ایستگاه صلواتی" و توزیع چای وشیرینی نموده است.

گفتنی است؛ این فرهنگسرا پنجشنبه و جمعه های هر هفته با برگزاری برنامه های فرهنگی هنری شامل: غرفه کودک و نقاشی، ختم قرآن کریم، اهداء دلنوشته برای شهدا، کتاب و محصولات فرهنگی، مشاوره مذهبی و اکران فیلم های سینمای دفاع مقدس؛ میزبان عموم شهروندان ، زائران گلزار مطهرشهدا و خانواده معظم شهدا است.

ربیع الاول را آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) می دانند چرا که پس از شهادت مظلومانه ی پدر بزرگوارشان امام عسکری(ع) بار سنگین امامت و رهبری عالم بر دوش آن حضرت قرار گرفت.این روز عید شیعه و اولین روز امامت و خلافت آخرین خلیفه و حجت بر حق و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در سال ۲۶۰ ه.ق  است.

علاقمندان برای بهره مندی از برنامه ها و فعالیت های فرهنگسرای رضوان می توانند به نشانی: بهشت زهرا(س)،  ورودی گلزار مطهر شهدا، مقابل جایگاه تاریخی جلوس امام خمینی(ره) مراجعه کرده؛ و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 55202218 تماس بگیرند یا از سایتRezvan.farhangsara.ir  بازدیدکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: