« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: مردم چای های خارجی قاچاق را در سبد غذایی قرار ندهند، این نوع از چای ها فاقد آرم استاندارد و تاییدیه وزاراتخانه های بهداشت و کشاورزی هستند.

به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایسنا، مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی مجلس درباره وضعیت تولید چای ایرانی، اظهار کرد: افزایش تولید چای نشان از افزایش انگیزه تولید نزد کشاورز دارد و این در حالی است که تولید چای خشک امسال از ۱۹ هزار تن به ۳۱ هزار تن رسیده است.

وی با بیان اینکه به شهروندان هشدار می دهم چای قاچاق بطور مستقیم سلامت آنها را هدف قرار داده است، گفت: مصرف چای قاچاق در شرایطی که برخی از کشورها با ما درگیری دارند، می تواند برای سلامت شهروندان مان بسیار خطرزا باشد.

لاهوتی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان، سازمان استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی بر عملکرد کارخانجات چای داخلی بطور کامل نظارت دارند بنابراین مردم باید چای هایی را در سبد غذایی خود قرار دهند که از سلامت آن اگاهی لازم را داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، یادآورشد: میزان برداشت چای ایرانی امسال به ۱۳۹ هزار تن رسید این امر به این معنا است که نسبت به سال گذشته تولید چای داخلی دو برابر افزایش داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: