« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا همان ۱+۳ خواهد بود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سهمیه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 1+3 است.کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به ایران نحوه قرعه‌کشی را اعلام کرده که در این نامه، ایران در جایگاه سوم غرب آسیا بوده و تیم‌های استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و پرسپولیس به صورت مستقیم و استقلال در مسابقه پلی‌آف حضور خواهند داشت.


وی افزود: با توجه به اینکه امروز سایت AFC در خبری جدول رتبه‌بندی فدراسیون‌های آسیا اعلام کرده بود، اما در انتهای خبر آورده که به دلیل اینکه عراق نتوانسته مجوز حرفه‌ای را کسب کند، سهمیه مستقیم خود را از دست داده و با توجه به اینکه امارات و عربستان سقف سهمیه‌ها (1+3) را کسب کرده‌اند، به صورت اتوماتیک این امتیاز به ایران واگذار می‌شود.


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان در سال 2017، سه تیم در مرحله گروهی که شامل تیم‌های استقلال خوزستان، ذوب آهن و پرسپولیس و یک تیم در مرحله پلی‌آف، یعنی استقلال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: