« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
سقف ورزشگاه نقش جهان بنا بر ادعای مدیران شرکت فولاد سقفی تزیینی است که برای محافظت از برخی از سکوهای طبقه دوم طراحی شده است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از "ورزش سه"، ورزشگاه نقش جهان از سوی مدیران و دست اندرکاران این ورزشگاه به عنوان اولین ورزشگاه مسقف فوتبال ایران معرفی شده است. سقفی که حالا بنا بر ادعای سعید بخش، سقفی تزیینی است. او در گفت و گو با ایمنا درباره آخرین وضعیت سقف این ورزشگاه و نصب چادرهای آن، می گوید: سقف ورزشگاه بیشتر حالت تزیینی و زیبایی دارد و چادرها برای حفاظت از تماشاگران لازم نیست. طبقه اول که اصلاً تحت پوشش سقف قرار نمی‌گیرد اما طبقه دوم تا حدودی تحت پوشش است.

او در ادامه درباره وضعیت چادرهای سقف این ورزشگاه اضافه کرد: این شرکت به ما اعلام کرده 80 درصد از دوخت چادرها تکمیل شده که در صورت آماده شدن تمام چادرها، آنها را نصب خواهند کرد.

به نظر می رسد چادرهای این ورزشگاه و سقف نقش جهان حتی برای دیدار با استقلال نیز آماده نخواهد شد تا همچنان مراحل تکمیل این ورزشگاه ادامه داشته باشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
این چیه دیگه ساختن ، 3 ساله چادر سقف نمی تونن بزنن ، صد رحمت به ورزشگاه های سوریه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: