« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
سردار غیب‌پرور تأکید کرد: معتقدم سران فتنه نجس سیاسی‌اند و با آب زمزم هم پاک نمی‌شوند مگر اینکه بیایند و در ساحت ملت شریف ایران و رهبری معظم انقلاب توبه کنند که تا به امروز این کار را نکرده‌اند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری میزان: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب کردند.

مخاطبان خبرگزاری میزان می توانند در ادامه بخشی از سخنان رئیس جدید سازمان بسیج که دی ماه سال گذشته در آیین بزرگداشت شهدای «شقایق‌های ایل» که به یاد سردار شهید «علی‌یار هاشمی‌خواه» و «48 شهید طایفه فارسیمدان» در شهر بالاده کازرون برگزار شد، را بخوانند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور با بیان اینکه در سال 88 دشمن به نام تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، انقلاب را به مسلخ و قُربانگاه بردند، اظهار کرد: ما سران فتنه را خائن دانسته و مردم هم از گناه بزرگ این فتنه‌گران نمی‌گذرند.

وی با تأکید بر اینکه برخی از افرادی که در فتنه 88 حضور داشتند جزو فریب‌خوردگان هستند و ما آنها را دشمن قلمداد نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: برخی از افراد در فتنه 88 ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند.

سردار غیب‌پرور فتنه 88 را جنگ احزاب مدرن خواند و اظهار داشت: در این فتنه همه دشمنان انقلاب از امریکا، اسرائیل، انگلیس و برخی از کشورهای منطقه تا سلطنت‌طلب، بهایی، منافقان و مهره‌های خودفروخته داخلی دست به دست هم داده و به بدترین نحو بر علیه انقلاب تاختند تا بساط انقلاب را جمع کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه، هیچ گاه خطبه تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در 29 خرداد سال 88 را فراموش نمی کنیم، افزود:  پس از این خطبه تاریخی عده‌ای به دامان انقلاب بازگشتند اما برخی از افراد لجباز تا 8 ماه در کشور حاشیه و آشوب به پا کردند.

وی مطرح‌کنندگان شعار «نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران» را دروغگوترین افراد مملکت دانست و تصریح کرد: این افراد اگر ذره‌ای به ایران علاقه‌مند بودند نباید سخنی می‌گفتند که دشمنان کشور را خوشحال کنند.

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه دشمن در فتنه سال 88 از افراد مطرح و معروف که ما از آنان به عنوان سران فتنه یاد می‌کنیم استفاده کرد، اظهار داشت: من سال گذشته در یادواره 1100 شهید شهرستان کازرون که به مناسبت 4 دی ماه و روز کازرون در این شهر برگزار شد از سران فتنه به عنوان «نجسان سیاسی» یاد کردم که در رسانه‌های بیگانه انعکاس وسیعی داشت و انتقاداتی را به این تعبیر روا داشتند.

سردار غیب‌پرور تأکید کرد: من امروز هم از سخنم کوتاه نمی‌آیم و معتقدم سران فتنه نجس سیاسی‌اند و با آب زمزم هم پاک نمی‌شوند مگر اینکه بیایند و در ساحت ملت شریف ایران و رهبری معظم انقلاب توبه کنند که تا به امروز این کار را نکرده‌اند.

وی عنوان کرد: ما چطور می‌توانیم سران فتنه را نجس سیاسی نخوانیم در حالی که آنها جزو السابقون انقلاب بودند، با امام نشست و برخاست داشتند، مشقت‌های انقلاب را دیده بودند و بهتر از همه با شرایط رزمندگان که به شهادت می‌رسیدند آگاه بودند؟!

وی با اشاره به حمایت‌های کشورهای استکباری از سران فتنه، بیان کرد: در جریان فتنه 88، اوباما رسماً اسم یکی از سران فتنه را به زبان می آورد و از او حمایت می کند این در حالی است که امام خمینی (ره) فرمود بودند هر وقت دیدید دشمن از شما تعریف می کند به خودتان شک کنید.

سردار غیب‌پرور خطاب به سران فتنه گفت: چرا وقتی رئیس جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی از شما تعریف کرد به خودتان شک نکردید؟ چرا وقتی رهبر انقلاب شما را نصیحت کردند به نصیحت ایشان گوش فرا ندادید؟!

وی لجبازی را یکی از راه‌های ورود به جهنّم دانست و گفت: قدرت‌طلبی گاهی اوقات چشم را کور می‌کند و در سال 88 سران فتنه با لجبازی‌های خود، چشمشان را در برابر حقیقت بستند.

سردار غیب‌پرور عنوان کرد: فتنه‌گران توهین به آرمان‌ها و ارزش‌ها را در طول ایام فتنه کنار نگذاشتند تا اینکه کار را به جایی که نباید می‌رساندند و به امام حسین (ع) که همه در برابر وجود ایشان سر ادب به پایین می‌اندازد توهین کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: