« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
بسیج دانشجویی پیام نور شهرستان لنده
آقای رئیس ؛ شما که داعیه روشنفکری و عالم بودن دارید و باد به غبغب می اندازید و در روز معارفه سخنان آنچنان ایراد نمودید چرا از ترس دانشجویان و مطالبه گری هایشان متواری هستید؟
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در بیانیه ای به شدت از مدیریت دانشگاه پیام نور در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم همکاری و تعامل انتقاد نمود .

در متن این بیانیه که یک نسخه از آن در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت آمده :

روز دانشجو که روز بیداری اسلامی است و روز گرامی داشت مقام دانشجو مقامی که متاسفانه مدیران دولتی کمتر پاسخگوی دغدغه قشر روشنفکر و جویای علم و معرفت هستند را به دانشجویان خط امام و رهبری تبریک گفته و به عنوان بسیج دانشجویی شهرستان لنده ارج می گذاریم مرتبه والای شما آینده سازان ایران اسلامی را و متاسفیم برای مدیران نا کار آمد و مسحور مانده و شیدای میز و صندلی ریاست و مسئولیت که از حب جا و مکان و عدم توانایی پاسخگو بودن به مطالبات دانشجویی از تجمعات دانشجویی هراسان و گاها چوب لای چرخ تشکل های انقلابی دانشحویی می زنند .

متاسفیم برای مدیریت دانشگاه  پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد که نه تنها در جمع دانشجویی ما وارد نشدند از همکاری دانشگاه با بسیج دانشجویی ممانعت کرده اند و رسما خود را کنار کشیدند که مبادا صدایی بلند شود و تکدر خاطرشان را موجب شود.

 متاسفیم برای کسانی که به مدیران ... غیر منفعل که سیاسی کاریهایشان اجازه رسیدن به وظیفه شان را نمی دهد  پست و مقام می دهند همان هایی که پرچمدار شایسته سالاری بودند و مدیران شایسته شان از زیر مجموعه های خود بی اطلاعند و دریغ از یک سرکشی یا پاسخگو بودن!

جناب دکتر سراج کمی تشکلاهای دانشجویی را حمایت می کردید صندلی تان را نمی گرفتند و  آرزو می کنیم که با شخص ما مشکل داشته باشید و نه با تفکر بسیجی ،شما درتمام دوران مدیریتتان برای بسیج ما حتی برگی کاغذ هزینه نکردید و جلو تمامی حرکات بسیج دانشجوی مان را سد کردید.

شما که داعیه روشنفکری و عالم بودن دارید و باد به غبغب می اندازید و در روز معارفه سخنان آنچنان ایراد نمودید چرا از ترس دانشجویان و مطالبه گری هایشان متواری هستید؟

همه می توانند مدرک داشته باشند اما امانتدار خوب بودن و جولان ندادن های سیاسی وتکریم هم خط و باند نشدن ها مهم است .

رویه ناکارآمدی شما روح و طراوت را از دانشگاه ها گرفته و هر روز بر شهریه افزودند و شما امکانات را محدودتر کردید.ما دانشجویان شهرستان لنده از حقوق پایمال شده مان به دست شما و همکارانتان نخواهیم گذشت و از خداوند سبحان خواستاریم که هرکس از حق ما خانواده های بی بضاعتمان به نفع خود و مجموعه و خط و باندش بهره برداری کرد را آنگونه که شایسته می داند احقاق حق نماید.
 
در پایان از دولت گذشته که برای محرومان شهرستانمان دانشگاه دایر کرد و سه فاز ساختمان دانشگاه را هم تامین و ساخته است متشکریم و  شما و مرکز نشینان دانشگاه پیام نور و همه مسئولین مربوطه در استان و کشور را به اندکی مردمداری و بصیرت دعوت می کنیم .

انتظارمان از دولت امید ،امیدواری بود، نه نشستن غبار بی توجهی بر آرمانهایمان و یقینا مسئولینی اینگونه ریشه های درخت امیدواران را خشکانیده اند.

خدایاچنان کن سرانجام کار
توخشود باشی و ما رستگار

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: