« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۲
در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد و مسولان محلی کلنگ مسجد امام‌ رضا(ع) در لنده به زمین زده شد.

آوای دنا:حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک حسینی  در این مراسم با اشاره به ثواب ساخت مسجد اظهار کرد: اگر کسی به اندازه خانه پرنده‌ای که بسیار کوچک است در ساخت یک مسجد دخالت داشته، خداوند در بهشت خانه‌ای به او اختصاص خواهد داد.

وی افزود: خداوند به واقفان و کسانی که در ساخت مسجد کمکی کرده باشند وعده بهشت داده و آن‌ها به جایگاه‌اصلی‌شان رهنمون می‌سازد.

نماینده ولی فقیه همچنین احیاء مساجد را وظیفه‌همگانی دانست و گفت: مشارکت همگانی در ساخت مسجد در روند پیشرفت آن تأثیر بسزایی دارد.
این مسجد در زمینی به مساحت 800 متر مربع توسط  حاج ولیخون دستیاران  به مبلغ 800/000/000ریال برای ساخت مسجد خرید و وقف شده‌است.

فرزند ارشد حاج ولیخون دستیا ران در گفتگوی اختصاصی با آوای دنا گفت حدود دوسال پیش برادر جوانم بنام علی دستیاران در محل کار دچار سانحه تصادف شده و بعد از اینکه دیه قانونی وی پرداخت گردیده است تصمیم گرفته ام تا این مبلغ را در زمینه فرهنگی یا خدماتی برای زادگاهمان خرج نماییم که بعد از رایزنی با جمعی از بزرگان و معتمدین محلی بنا شد که نسبت به خرید این زمین اقدام نمایم .

حاج محمد خون دستیاران  هدف از این کار را رضای خدا و باقیات و صالحات برای آن مرحوم و همچنین فرهنگ سازی در این زمینه دانست و ابراز امیدواری کرده تا با همکاری مسولین محلی و خیرین بزرگوار در زمینه ساخت و توسعه ی فضای فیزیکی آن اقدامات لازم بعمل آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: