« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
یاسوج
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفیر بلغارستان روز 21 آذر ماه به استان ما سفر خواهد کرد، یادآور شد: این مسوول و رایزن اقتصادی بلغارستان به مدت دو روز در استان حضور خواهد داشت.
 به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت:سفیر بلغارستان به منظور آشنایی با ظرفیت های اقتصادی استان به یاسوج سفر می کند.

جبار کیانی اظهار داشت: بازدید از طرح‌های تولیدی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری و دیدار با مسئولان سیاسی و فعالان بخش خصوصی از جمله برنامه های سفر این دیپلمات خواهد بود.

اولین نشست هماهنگی و کاری هیئت اقتصادی اتاق بازرگانی یاسوج با سفیر بلغارستان در تهران با هدف توسعه همکاری‌های اقتصادی این استان با کشور بلغارستان در آبان ماه سال جاری برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفیر این کشور روز 21 آذر ماه به استان ما سفر خواهد کرد، یادآور شد: این مسوول و رایزن اقتصادی بلغارستان به مدت دو روز در استان حضور خواهد داشت.

کیانی برگزاری ضیافت شام، اجرای موسیقی محلی، بازدید از مکان‌ها و طرح‌های گردشگری، حضور و مصاحبه با صدا و سیما و نشست با اصحاب رسانه استان را از دیگر برنامه‌های ویژه برای 21 و 22 آذر ماه با حضور سفیر اقتصادی بلغارستان در استان عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: