« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
هواشناسی؛
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: موج جدید بارش ها از روز چهارشنبه آغاز می شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف :فریبا گودرزی اظهار داشت: روز گذشته موج بارشی خفیفی از شمال غرب کشور وارد کشور شد و امروز صبح به تهران رسید. توقع بارش قابل از این موج را نداشتیم و باعث تهویه هوا می شود.

وی ادامه داد: آلودگی هوا در تهران با ورود این موج یک روز به تاخیر افتاده و از فردا شاهد آلودگی شدید هوا در تهران خواهیم بود که به زودی اطلاعیه آن از سوی سازمان هواشناسی اعلام می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی در تهران خبر داد و گفت: روز سه شنبه آلودگی هوا در پایتخت به اوج خود رسیده و تا ظهر چهارشنبه شاهد انباشت آلاینده ها خواهیم بود.

گودرزی با بیان اینکه از ظهر فردا وزش باد شدید در شمال کشور می وزد، تاکید کرد: برای استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان وزش باد شدید پیش بینی می کنیم. بادهای جریان جنوبی عصر دوشنبه به مازندران می رسند.

وی از آغاز بارش ها از سه شنبه شب خبر داد و گفت: اوج بارش ها روز چهارشنبه از شمال غرب و در تبریز خواهد بود. انتهای هفته نیز بارش در تهران پیش بینی می شود.
منبع: میزان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین