« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
عراق
وزیر دفاع آمریکا در سفر به بغداد با نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری مهر؛ نخست وزیر عراق در دیدار با وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که نبرد آزادسازی موصل در تمامی محورها روند طبیعی خود را طی می کند و پیروزی بر گروه داعش نزدیک است.

به گزارش الفرات نیوز، وزیر دفاع آمریکا در سفر به بغداد با نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد.

در همین راستا، دفتر «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق پس از دیدار با «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد: طرفین در این دیدار در خصوص روند عملیات آزادسازی موصل و پیروزی های نیروهای عراقی در عرصه نبرد و بازگرداندن ثبات به مناطق آزاد شده به همراه تسلیح و آموزش نیروهای عراقی رایزنی کردند.

نخست وزیر عراق در این دیدار تاکید کرد: نبرد آزادسازی موصل در تمامی محورها روند طبیعی خود را طی می کند و نیروهای ما به حفاظت از شهروندان متعهد هستند. پیروزی بر گروه تروریستی داعش نزدیک است.

از سوی دیگر اشتون کارتر نیز پیروزی نیروهای عراقی در عملیات موصل را تبریک گفت و افزود: آمریکا و جامعه جهانی از عراق در مبارزه با تروریسم و بازگردانی ثبات دبه مناطق آزاد شده حمایت می کند.

این در حالی است که روز شنبه منابع رسانه ای اعلام کردند که جنگنده های آمریکایی طی یک هفته گذشته و در جریان دو حمله هوایی به شهر موصل ۹۰ نظامی عراقی را کشته‌ اند و با این حال، مدعی هستند که این حملات، اشتباهی بوده است.

گفتنی است، پیشتر نیز آمریکایی ها مواضع ارتش عراق در شهر الرمادی و همچنین موصل را هدف قرار داده بودند. در کشورهای دیگری نظیر سوریه، افغانستان و پاکستان نیز، جنگنده های آمریکایی اقدام به بمباران مواضع نظامیان و غیر نظامیان می کنند و سپس منکر تعمدی بودن این حملات می شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: