« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
محسن رضایی
محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به مسئولان انگلیس هشدار داد.
به گزارش آوای رودکوف ، پس از اظهارات تنش زا و اتهام برانگیز نخست وزیر انگلیس در شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به مسئولان انگلیس هشدار داد و گفت: به انگلیسی‌ها می‌گوییم دوران قاجار و پهلوی در ایران تکرار نخواهد شد؛ با ایران سرشاخ نشوید.
 
وی نوشت:
"بازگشت انگلیس به گذشته سیاست خارجی و بازارهای مالی، دو رکن اساسی اقتصاد انگلیس بود. طی بیست سال اخیر به علت ادغام در اروپای واحد، ابتکار عمل هم در سیاست خارجی و هم در اقتصاد از دست انگلیسی‌ها خارج شد و زیان‌های بسیاری دید. به همین علت انگلیسی‌ها از اروپای واحد جداشده‌اند تا دوباره به سیاست خارجی و دخالت در کشورها و تقویت پوند و لیره استرلینگ جان تازه‌ای ببخشند. انگلیسی‌ها خیال می‌کنند فعال شدن آن‌ها در خلیج‌فارس اقتصادشان را نجات می‌دهد و به حالت قبل برمی‌گرداند. روبرو شدن انگلیس با ایران هم اقتصاد آن‌ها وهم سیاست آن‌ها را از بین می‌برد. به انگلیسی‌ها می‌گوییم دوران قاجار و پهلوی در ایران تکرار نخواهد شد. با ایران سرشاخ نشوید."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: