« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
قم
رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در حوزه علمیه قم در گذشت حجت الاسلام سید ذکریا یزدانپرست را تسلیت گفت


پایگاه خبری آوای رودکوف :شیخ معین الدین دهقان رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت حجت الاسلام یزدانپرست را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات المومن الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمة لا یسد‌ها شیء

ضایعه ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج سید ذکریا یزدانپرست، سبب تاثر و اندوه فراوان شد.

درگذشت آن عالم وارسته و اسوه زهد و تقوا، ثلمه‌ای بزرگ در عالم اسلام پدید آورد. آن عالم ربانی، عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم شریف شهرستان لنده سپری نمود.

او، فقیهی بود که مخلصانه از ابتدای نهضت اسلامی، از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) پشتیبانی کرد و همواره در حمایت عملی از نظام اسلامی و رهبری معظم، لحظه‌ای دریغ نکرد و وجود آن عالم ربانی در شهرستان، سبب خیر و برکت و دلگرمی مردم آن منطقه بود.
اینجانب این ضایعه تٱلم بار را به مردم متدین شهرستان لنده بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده ضمن آرزوی صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزز، علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند بزرگ مسٱلت می نمایم.

شیخ معین الدین دهقان
رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در حوزه علمیه قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: