« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
فوتبال
درحالی که شایعه حضور اسکوچیچ در استقلال دهان به دهان می چرخید، منابع نزدیک به این مربی حضور او در استقلال را تکذیب کردند.


به گزارش سرویس ورزشی آوای رودکوف ؛ نزدیکان اسکوچیچ ماجرای حضور او در استقلال را تکذیب کردند. اخبار دریافتی حکایت دارند که طی یکی، دو روز گذشته صحبت های زیادی در مورد حضور اسکوچیچ در استقلال مطرح شد اما تاکنون هیچ صحبت خاص و رسمی بین طرفین انجام نشده. اسکوچیچ مربی ای نیست که با توجه به حضور منصوریان روی نیمکت استقلال، سرمربیگری این تیم را بپذیرد. قطعا او زمانی سرمربی یک تیم می شود که تیم موردنظر با مربی ای قطع همکاری کرده باشد.

 
البته این پایان ماجرا نیست چون شنیده ها حکایت از آن دارد که صحبت هایی مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در استقلال به عنوان دستیار اسکوچیچ مطرح شده است.آن هم در حالی که بعید است اسکو با حضور مجیدی به عنوان دستیار مخالفت کند.

 
گفتنی است شهاب جهانیان رئیس هیات مدیره استقلال امروز در پایان جلسه با منصوریان کرد به هیچ عنوان تغییری در کادر فنی این تیم به وجود نخواهد آمد.هوادار
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: