« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گیلان را از از استان‌های پیر کشور برشمرد و گفت: نمودار رشد جمعیت استان گیلان در شاخص کشوری مطلوب نیست.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از تسنیم، محمد حسین قربانی عصر امروز در یک نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت یکی از افتخارات مجلس نهم در دولت تدبیر و امید است اظهار داشت: طرح تحول سلامت را باید به‌عنوان یک انقلاب در حوزه سلامت تلقی کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، طرح تحول سلامت را موجب کاهش پرداخت هزینه‌های درمان از جیب مردم عنوان کرد و افزود: 11 میلیون نفر در طرح تحول سلامت زیرپوشش بیمه قرار گرفتند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، گیلان را از از استان‌های پیر کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: نمودار رشد جمعیت استان گیلان در شاخص کشوری مطلوب نیست.

قربانی با بیان اینکه وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت  در راستای افزایش جمعیت خدمات مطلوبی را به مردم ارائه داد اعلام کرد: بحث زایمان طبیعی بدون هزینه و رایگان یکی از این اقدامات است.

وی با تاکید بر اینکه امسال بالغ بر 24 هزار میلیارد تومان به بودجه سلامت اختصاص یافته است اظهار کرد: 5 مرکز زایمان طبیعی در استان در حال احداث و بازسازی است که این تعداد برای گیلان بسیار ناچیز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: