« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
دانشگاه یاسوج
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج از فعالیت 19 واحدفناور جدید در مرکز رشد این دانشگاه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، دکتر هجیر کریمی در جمع خبرنگاران گفت: در سالجاری با ارائه تمهیدات و تسهیلات طبق آئین نامه های مصوب تعداد واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه یاسوج از 8 واحد به 27 واحد افزایش یافت.

وی ادامه داد: بیش از 80 درصد این واحدهای جدید توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه یاسوج تشکیل شده و مشغول فعالیت هستند.

دکتر کریمی بیان داشت: در راستای همکاری های علمی و پژوهشی دانشگاه یاسوج با موسسات و بنیادهای علمی از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 27 عنوان فناورانه جهت بررسی و تصویب به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری کشور ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد 15 طرح انتخاب که برای این طرح ها پروپزال تهیه و ارسال شد که امیدواریم مورد حمایت ستاد فناوری قرار گیرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج با اشاره به انجام 1767 فعالیت پژوهشی و فناوری در دانشگاه یاسوج در طول یک سال تحصیلی بیان داشت: 850 مقاله علمی و پژوهشی و ترویجی، ارائه 10 طرح پژوهشی، 4 اختراع جدید،تالیف چندین کتاب جدید، ارائه 392 پایان نامه دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و 10 پایان نامه دکتری از مهمترین این فعالیتها بوده است.

دبیر علمی کارگروه پژوهش استان تصریح کرد: مراسم تجلیل از 40 پژوهشگر دانشگاه یاسوج که بیشترین فعالیت پژوهشی در دو سال گذشته را داشته اند طی روزهای آینده در این دانشگاه برگزار می شود.

وی فعالیتهای پژوهشی دانشگاه یاسوج را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: برای اولین بار کمیته علمی کرسی های نظریه پردازی تشکیل شد و دو کرسی نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی نیز در این دانشگاه برگزار شد.

 معاون دانشگاه یاسوج توسعه همکاری های بین المللی را از برنامه های جدی دانشگاه یاسوج عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه کارگروه تدوین آئین نامه همکاری های بین المللی تشکیل شده و با تهیه این آئین نامه، در آینده نزدیک شاهد امضا تفاهم نامه های جدید با دانشگاههای معتبر دنیا خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: