« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
رئيس سازمان امور مالياتي کشور خبر داد
رئيس سازمان امور مالياتي کشور از تشکيل نخستين دادسراي ويژه مبارزه با جرايم مالياتي با مجوز رئيس قوه قضاييه در سازمان امور مالياتي کشور تا پايان سال جاري خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سيد کامل تقوي نژاد،در آستانه سالروز تاسيس قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص)، در جمع مديران و مسئولان اين قرارگاه تاکيد کرد: قرارگاه خاتم الانبياء(ص) توفيقات بزرگ و ارزنده اي در توسعه کشور کسب کرده و تلاش دست اندرکاران آن نمونه بارزي از مديريت جهادي و تبلور دانش و توانمندي ايرانيان است.

وي با بيان اينکه در هر نقطه از کشور که نياز به آباداني و رفع محروميت بوده، قرارگاه خاتم الانبياء (ص) حضوري چشمگير داشته، اظهار داشت: اين قرارگاه سازندگي به ويژه در مقاطعي که فشارها و تحريم هاي بين المللي به اوج خود رسيده بود، با تکيه بر ظرفيت ها، توانمندي ها و دانش و تجربه نيروهاي متخصص داخلي، باعث حفظ و ثبات اقتصادي و تداوم روند توسعه در کشور شد.

رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور با اشاره فرمايشات و تاکيدات مقام معظم رهبري درخصوص سياست هاي اقتصاد مقاومتي، عنوان داشت: مقاوم سازي اقتصاد، مردمي کردن اقتصاد، تقويت فرهنگ کار و توليد، اصلاح الگوي مصرف، حمايت از توليد ملي ،توجه به اقتصاد دانش بنيان و به طور کلي اقتصاد متکي به دانش و فناوري، عدالت بنيان، درون زا ، پيشرو و پويا، از جمله مولفه هاي کليدي سياست اقتصاد مقاومتي است .

تقوي نژاد با تقدير از تلاش و مديريت جهادي مسئولان، مديران و کارکنان قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص)، تصريح کرد: ويژگي منحصر به فرد اين قرارگاه سازندگي، حرکت در راستاي سياست اقتصاد مقاومتي و بهره‏گيري حداکثري از ظرفيت ها و منابع داخلي است.

وي اضافه کرد: بالاخص عملکرد قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) در اعتماد کردن به متخصصان و نخبگان ايراني و به ميدان عمل کشيدن جوانان تحصيلکرده، نوآور و خلاق، قابل الگوبرداري در کشور است.

رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور با اشاره به بند 17 سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي، خاطرنشان کرد: کاهش وابستگي بودجه به درآمدهاي نفتي و اتکا به درآمدهاي پايدار همچون ماليات از سوي مقام معظم رهبري مورد توجه قرار گرفته و مي بايد بخش عمده اي از بودجه عمومي دولت و بخش عمده تري از بودجه جاري کشور از محل ماليات ها تامين شود.

تقوي نژاد با اشاره به اصلاحيه جديد قانون ماليات هاي مستقيم عنوان کرد: توجه به بخش توليد، صادرات، گردشگري و مشوق هاي مالياتي در اين راستا، از نکات مهم اين اصلاحيه است و مي بايد به سمت بهره گيري حداکثري از ظرفيت هاي بالقوه حرکت کنيم.

به گزارش رسانه مالياتي ايران ،رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور با اشاره به طرح ها و برنامه هاي مهم نظام مالياتي در حوزه نظام ماليات بر ارزش افزوده و ماليات هاي مستقيم، گفت: امسال شاهد حرکت بزرگي در نظام مالياتي در قالب تحقق نظام جامع اطلاعات مالياتي خواهيم بود که با اجراي آن، اقتصاد کشور به سمت شفاف سازي و کاهش فرارهاي مالياتي سوق خواهد يافت.

وي با تاکيد بر رويکرد جديد سازمان مبني بر تعامل با مردم و مودي مداري،گفت : ماليات هم بيت المال و هم حق الناس است و مهمترين رويکرد نظام مالياتي آن است که ماليات با کمترين فشار بر مردم اخذ شود.

تقوي نژاد در ادامه به تسهيلات و مشوق هاي اصلاحيه جديد قانون ماليات هاي مستقيم اشاره کرد و گفت: در ماده 132 ، مشوق ها و معافيت هايي خوبي براي بخش صادرات، توليد کنندگان، سرمايه گذاران، مناطق محروم، شهرک هاي صنعتي، مناطق ويژه اقتصادي، بخش گردشگري، فعاليت هاي دانش بنيان و همچنين بنگاه هاي اقتصادي که نيروي انساني خود را افزايش مي دهند، پيش بيني شده است.

وی همچنین از تشکیل نخستین دادسرای ویژه مبارزه با جرائم مالیاتی با مجوز رئیس قوه قضاییه در سازمان امور مالیاتی کشور تا پایان سال جاری خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: