« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
راشاتودی:
کارخانجات ساخت سلاح داعش و تولیدات غیر استاندارد سلاح داعش در این شهر که حتی در مواردی از مواد شیمیایی در آنها استفاده می شد، اکنون یافت شده است و برخی از آنها نیز توسط ارتش عراق و جنگنده های ارتش آمریکا نابود شده اند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، وب سایت روسی راشاتودی در گزارشی نوشت: صنعت ساخت سلاح داعش در شهر موصل، چیزی است که نمی توان از آن چشم پوشید.

 راشاتودی نوشت: کارخانجات ساخت سلاح داعش و تولیدات غیر استاندارد سلاح داعش در این شهر که حتی در مواردی از مواد شیمیایی در آنها استفاده می شد، اکنون یافت شده است و برخی از آنها نیز توسط ارتش عراق و جنگنده های ارتش آمریکا نابود شده اند. اکنون ارتش عراق در شرق شهر موصل، کارخانجاتی در زمینه ساخت سلاح یافته است.

 گفته می شود که یک کارخانه تولید گاز خردل نیز در موصل بوده است که در کاربرد ساخت سلاح های شیمیایی مورد استفاده قرار می گرفت. داعش با استفاده از این سلاح دشمنانش را در عراق و سوریه مورد هجوم قرار می داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: