« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲
شهرستان لنده
این اداره در تعجب است که خداداد افشاریان برچه اساسی بعد نظارتی این اداره را نادیده می گیرد . آیا رسیدگی به نارضایتی تیم ها و اعتراض انها و نارضایتی بعضی از عوامل احرایی هییت فوتبال مبنی بر ندادن حق الزحمه نباید در اداره ورزش و جوانان برسی شود؟
پایگاه خبری آوای رودکوف : در پی تشدید اختلاف هیئت فوتبال شهرستان لنده و اداره ورزش و جوانان این شهرستان که منجر به اعلام تعلیق فعالیتهای هیئت فوتبال توسط اداره ورزش و جوانان شد ، خداداد افشارایان داور معروف هم استانی در مصاحبه ای دخالت اداره ورزش در هیئت فوتبال و اعلام تعلیق آن توسط این اداره را غیر قانونی اعلام نمود. که این مصاحبه با واکنش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده مواجه شد که در ادامه متن یاداشت روابط عمومی اداره ورزش و جوانان  عیننا منتشر می می شود.

جناب اقای افشاریان با سلام واحترام؛

مصاحبه حضرتعالی در سایت تابناک در خصوص دخالت رییس اداره ورزش وحوانان لنده در کار هیات فوتبال ملاحظه  شده. فی الحال روابط عمومی این اداره برخود لازم دانست در همین راستا جهت اطلاع ورزشکاران ؛ کاربران و فوتبال دوستان چند جمله ای را بیان دارد.

این اداره هیچگاه در  کار اجرایی ؛ فنی ؛ تصمیم گیری ؛ داوری و در  کار هیات فوتبال دخالتی نداشته و تنها از بعد نظارتی وظیفه قانونی خویش را انحام داده است.

نیک می داند که هیات فوتبال نهاد غیردولتی و مردم نهادمنی باشد که در شهرستانهای کوچک این خود جای بحث دارد!

این اداره در تعجب است که خداداد افشاریان برچه اساسی بعد نظارتی این اداره را نادیده می گیرد و ایا رسیدگی به نارضایتی تیمها و اعتراض آنها و نارضایتی بعضی از عوامل احرایی هیئت فوتبال مبنی بر ندادن حق الزحمه نباید در اداره ورزش برسی شود؟

آیا هیاتی که رییس آن توسط اداره ورزش وجوانان معرفی و پیشنهاد می شود نباید پاسخگوی عملکرد خود به اداره ورزش و جوانان باشد ؟ !

همانطوری که در دو سال گذشته هیچگونه عملکردی نداده و نداشته این اداره بر اساس وظایفی نظارتی برعملکرد ورزشی و مالی هیئتها مدیریت دقیق کرده وکاملا بر وظایف قانونی خویش اگاه است.

جناب اقای افشاریان ایا این اداره نبایدبه اعتراض وشکایت تیمها در خصوص داوریهای خلاف قانون وگزینشی که باعث بحران در ورزش لنده شده  ورود کند ؟!

آیا زیبنده است که بعد از هر مسابقه ای جلو اداره ورزش تنش و توهین و درگیری بخاطر عملکرد هیات فوتبال ایجاد شود؟!

آیا بیشتر هزینه های کمیته های هیئت بعد از دوسال نباید پرداخت گرددتا اینکه کار به بازرسی و اداره  ورزش و جوانان کشیده شود در صورتی که در دو سال گذشته به اندازه سه سال قبل وجه از حساب هیئت برداشت شده است؟!

آیا می دانید که هیئت استان در دو سال گذشته هیچگونه کمکی به هییت فوتبال نکرده؟!

جناب افشاریان در تعجبیم که شما عنوان می کنید از عملکرد هیات لنده رضایت دارید ؟!!!

کدام عملکرد ایا می داتید در در دوسال گذشته هیچ گونه مسابقه رده پایه فوتبال در لنده بر گزار نگردید؟!

آیا میدانید در دوسال گذشته مسابقات فوتسال اقایان وبانوان وپیشکسوتان به کلی تعطیل شده است؟!

آیا میدانید در دو سال گذشته مسابقات لیگ شهرستان به علت درگیری نیمه تمام اعلام شده؟!

این اداره مسول و متولی ورزش شهرستان وظایف قانونی خویش را  بلد هست و می داند بر کار هیاتها نظارت کند نه دخالت تا حقی از کسی ضایع نگردد ضمن اینکه معتقد هستیم نظارت یک امر همگانی است و اختصاص به مجموعه ای خاص ندارد.

جناب افشاریان این اداره بر اساس جلسه ای که در شورای تامین شهرستان و حلسه با نماینده فرماندار و دادستانی و اعضای هییت فوتبال و مربیان تیمهای ورزشی هیئت را تعلیق کرده و صد البته که نه برکنار و عزل تا انشا الله  در جلسه حضوری با ریاست هیئت فوتبال و ارائه این صورتجلسه و درخواست بهترین تصمیم در این باره گرفته شود .

لذا انتظار میرفت حضرتعالی قبل ار مصاحبه نظر اداره ورزش را جویا می شدی تا در جریان بهتر امر قرار می گرفتی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
فوتبالیست سابق لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
ما که دیگر قید این فوتبال را زدیم
بگذارید دستهای پشت پرده افشاریان و دیگران کار خودش را انجام دهد
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
واقعا حیف از فوتبال لنده که امثال یوسفی وافشاریان براش تصمیم میگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: