« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا، روز پنج شنبه، سخنگوی کنونی کاخ سفید را «احمق» خواند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا، دونالد ترامپ، در حضور هواداران خود در شهر «هرشی» در ایالت پنسیلوانیا، از «جاش ارنست» انتقاد کرد و گفت: «هیچ معلوم نیست که این مردک احمق، جاش ارنست، اساساً با باراک اوباما هماهنگ است یا خیر. تعیین سخنگوی رسانه ای، مساله ای بسیار حائز اهمیت است، در حالی که او (ارنست) بسیار فرومایه است».

ترامپ عملکرد سخنگوی کاخ سفید در رساندن پیام رئیس جمهور را بسیار ضعیف ارزیابی کرد و گفت: «وقتی این شخص می خواهد خبری مثبت بدهد، آن را به گونه ای بیان می کند که منفی به نظر می رسد».

وی افزود: «به عنوان مثل ارنست در حالی که می تواند خبر نابودی کامل داعش را بدهد، آن را به گونه ای بیان می کند که گویی امری تاسف بار اتفاق افتاده است».

وی با استناد به این گونه تناقضات و اختلاف رویکردهای رئیس جمهور آمریکا با سخنگوی او، احتمال داد که ارنست از طرف هایی دیگر دستور می گیرد.

جاش ارنست، دوشنبه گذشته، ادعا کرده بود که ترامپ از روسیه درخواست کرده بود ایمیل هیلاری کلینتون را هک کند و این مساله، از محبوبیت هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری کاست.

ارنست همچنین ترامپ را به داشتن رابطۀ مالی با روسیه متهم کرده بود.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: