« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
کهگیلویه بزرگ
به صراحت اعلام می نمایم با بد اخلاقی از جانب هر شخص ٬ گروه و طیف سیاسی نه تنها مخالفم بلکه کسانی را که به این امر مبادرت میکنند نخواهم بخشید و اطمینان دارم کسانی که آغازگر بد اخلاقی ها بوده اند مورد رضایت هیچ کدام از نمایندگان محترم ادوار گذشت، نماینده محترم ولی فقیه و مردم نبوده و نیستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عدل هاشمی پور در یاداشتی نوشت:اخیرا مطالبی در سایتها  و فضای رسانه ای استان نشر یافته که موجبات ناراحتی و تأثر اینجانب و مردم حوزه انتخابیه را بهمراه داشته است لازم دیدم نکاتی را یادآوری نمایم:

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»َ

« تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى‏ وَ لا تَعاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدیدُ الْعِقابِْ»
وقت مردم حق الناس است و نباید صرف حواشی و اموری گردد که هیچ سودی به حال مردم ندارد،

اخیرا مطالبی در سایتها  و فضای رسانه ای استان نشر یافته که موجبات ناراحتی و تأثر اینجانب و مردم حوزه انتخابیه را بهمراه داشته است لازم دیدم نکاتی را یادآوری نمایم:

۱- بی شک دغدغه همه نخبگان و دلسوزان از همه صنوف و اقشار درکهگیلویه بزرگ نظر به ظرفیت و پتانسیل های طبیعی و انسانی موجود٬ توسعه و برون رفت از وضعیت موجود و جبران عقب ماندگیهاست و قطعا از سیاست زدگی، باندبازی و بازی های سیاسی خسته و بیزارند. پس بیاییم  برای خدمت به مردم که رضای خداوند متعال را به دنبال دارد و در زمره عبادت است همگی دست به دست هم دهیم و با هم اندیشی و هم افزایی در جهت اعتلای کهگیلویه بزرگ با تأسی از کلام نورانی قرآن که می فرماید:( یکدیگر را در کارهای خیر و پرهیزکاری یاری نمایید) تلاش و کوشش مضاعف نماییم.

۲- از همه قلم به دستان و اصحاب رسانه  که نقش بی بدیلی می توانند در اتحاد مردم، بسیج و بکار گیری توان حداکثری همه نخبگان و دلبستگان به انقلاب ایفا نمایند تقاضا دارم اخلاق اسلامی و حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار دهند و از تشتت و تفرقه در جامعه جلوگیری و همگان را به وحدت و امر به معروف رهنمون نمایند تا بستر توسعه و خدمت رسانی  فراهم گردد.

۳-خواسته به حق مردم از اینجانب٬ و همه مسئولان پیگیری مطالبات بحق و درست آنها در رفع مشکلات کلی شهرستان های حوزه انتخابیه است. مردمی که علی رغم همه سختی ها با اعتقاد راسخ به آرمان های بلند نظام و انقلاب اسلامی تحت فرامین مقام عظمای ولایت  از ما و شما و همه کسانیکه که خود را مسئول می دانند جلوترند. پس برای خدمت به این مردم همدیگر را یاری نماییم.

۴- اینجانب ضمن اینکه همواره قدر دان همه خدمتگزاران مردم هستم، در دوران های مختلف و مسندهای گوناگون یاری گر، همراه و همکار آنان در مسیر خدمت به مردم بوده ام؛ هم اکنون نیز آنان را محترم دانسته و انتظار دارم آنان نیز چنین کنند که ان شاءالله خواهند کرد.

در پایان به صراحت اعلام می نمایم با بد اخلاقی از جانب هر شخص ٬ گروه و طیف سیاسی نه تنها مخالفم بلکه کسانی را که به این امر مبادرت میکنند  نخواهم بخشید و اطمینان دارم کسانی که آغازگر  بد اخلاقی ها بوده اند  مورد رضایت هیچ کدام از نمایندگان محترم ادوار گذشت، نماینده محترم ولی فقیه و مردم نبوده و نیستند. حال ضمن دعوت از همه عزیزان و سروران رسانه ای به رعایت اخلاق اسلامی، تقاضا دارم اجازه دهید و همکاری کنید وقت نماینده و خدمت گزار شما که امانت مردم است صرف امورات مهم آنها گردد که به حول قوه الهی و با کمک همه عزیزان در حال انجام است و با قوت هرچه بیشتر ادامه خواهد یافت تا در پیشگاه خدای بزرگ٬ خانواده  معظم شهدا و عامه مردم  سربلند باشیم.

خدایا چنان کن سرانجام کا
توخشنود باشی و ما رستگار

              عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

____________________

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین