« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
یاسوج
دبیر اجرایی همایش‌های بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام خبر سخنرانی مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس در همایش جوان انقلابی در یاسوج از جمع آوری بنرهای اطلاع رسانی این برنامه توسط عده‌ای معلوم حال و واداده در سطح شهر یاسوج خبر داد .


 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ سید امین کشاورز ضمن اعلام خبر سخنرانی مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس و مدیر مسول روزنامه وطن امروز در همایش جوان انقلابی در یاسوج از جمع آوری بنرهای اطلاع رسانی این برنامه توسط عده‌ای معلوم حال و واداده در سطح شهر یاسوج خبر داد .

کشاورز افزود: سلسله همایش‌های جوان انقلابی ریه‌ای جدید و کارآمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که به همت بسیج دانشجویی شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین همایش با حضور نقوی حسینی و با موضع انقلابی‌گری و مبارزه با اشرافی‌گری با استقبال بی‌نظیر قشر جوان دانشجو همراه بود، افزود: دومین همایش از سلسله همایش‌های جوان انقلابی با موضوع «خودباوری در مقابل وادادگی» با سخنرانی مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یاسوج برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش‌های جوان انقلابی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش‌ها را وحدت رویه، هدایت مطالبات جوانان انقلابی، معرفی چهره‌های انقلابی و جهاد تبیینی عنوان و تصریح کرد: تبیین نقش و جایگاه جوانان در انقلاب و مقابله با منش مسئولیتی وابسته به بیرون، تسهیل کننده حرکت پویای انقلاب به سمت آینده درخشان خود است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با انتقاد تند از برخی بد اخلاقی‌ها و کج اندیشی‌های سیاسی، عنوان کرد: چگونه است که بنرهای اطلاع رسانی سخنرانی با موضوع «خودباوری در مقابل وادادگی» در سطح شهر جمع می‌شود؟! مگر چه افرادی از این ممانعت‌ها سود می‌برند؟

کشاورز بیان کرد: آیا چنین حرکتی خود عین وادادگی نیست که مسئولان حتی اجازه تبیین و برگزاری همایش‌های دشمن‌شناسانه را در استان ما نمی‌دهند و خواهان خاموشی صدای جوان انقلابی هستند؟

وی با تأکید بر اینکه جوانان انقلابی مطالبه گر هستند، گفت: مسئولین اگر دلسوز هستند توجه کنند که صدای دانشجوی جوان انقلابی آنچنان رسا هست که در زیر خاکسترهای بر باد رفته و اندیشه‌ای پوسیده غربگرایانه و منفعت طلبانه‌ای به این شکل نیز شنیده شود.

دبیر اجرایی همایش‌های جوان انقلابی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد چنین حرکتی را نشات گرفته از سستی و خودباختگی مسئولین امر دانست و ابراز کرد: خودباخته گان هر کاری می‌توانند بکنند و البته هم می‌کنند، اما باید بدانند انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد و برنامه‌ها به کوری چشم بعضی در این کشور و خاصه استان به قوت خود باقی است.

کشاورز زمان برگزاری این همایش را روز دوشنبه 29 آذر ماه عنوان و تصریح کرد: محل برگزاری همایش سالن شهید هرمزپور «سینما انقلاب» است و اجتماعی برای جوانان انقلابی و دانشجویان مطالبه گر در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین