« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کهگیلویه بزرگ
نماینده کهگیلویه بزرگ از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت پس از 11 سال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عدل هاشمی پور با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: پیمانکار پتروشیمی دهدشت انتخاب شده و فردا یکشنبه ماشین آلات خود را در محل این پتروشیمی مستقر می کند.

وی با بیان اینکه راه اندازی پتروشیمی دهدشت یکی از خواسته های بحق مردم کهگیلویه بزرگ می باشد ، افزود:انشالله از دوشنبه – بیست و نهم آذرماه سالجاری- عملیات خاکبرداری این پروژه مهم آغاز می گردد.

رئیس کمیته پتروشیمی و گاز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در این مرحله صرفاً خاکبرداری صورت می گیرد یا خیر؟ تصریح کرد: همزمان با خاکبرداری پتروشیمی دهدشت عملیات ساختمان های صنعتی و غیر صنعتی نیز به صورت موازی پیش می رود.

هاشمی پور گفت: در این مرحله حدود 3 میلیون مترمکعب خاکبردای صورت می گیرد که با برگزاری مناقصه ای با مبلغ 23 میلیارد تومان به پیمانکار واگذار گردید.

وی با اشاره به برگزاری مناقصات ساختمان های صنعتی و غیر صنعتی افزود: اسناد مناقصه ساختمان های صنعتی و غیر صنعتی آماده شده و بزودی با انتخاب پیمانکار این دو پروژه نیز راه اندازی می شوند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا بعد از اتمام خاکبرداری و اجرای ساختمان های صنعتی و غیر صنعتی عملیات پتروشیمی دهدشت همچنان ادامه دارد یا خیر؟ اظهار داشت: طبق مذاکرات و تدابیر اندیشیده شده از سوی هلدینگ خلیج فارس پتروشیمی دهدشت به عنوان یکی از پتروشیمی های دارای اولویت ثبت شده و عملیات اجرایی آن قطع نخواهد شد.

هاشمی پور در پایان گفت: از همراهی و همکاری ویژه وزیر نفت، مهندس "نژاد سلیم" مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و مدیر پتروشیمی دهدشت تشکر ویژه ای دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین