« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی لنده عنوان کرد
در اسفر اخیر فرماندار و مسولان شهرستانی به منطقه عالی طیب شاهد بودیم که بخاطر نبودن جاده و عدم دسترسی به نفت سفید مردم از هیزم استفاده می کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان لنده در نشست مشترک اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران گفت:شوراهای شهر و روستا پل ارتباطی بین ملت و دولت و در سطح شهرستان پل ارتباطی بین مردم و مسولان هستند.

خلیفه پورفتحی افزود:متاسفانه این پل ارتباطی از دو جهت تحت فشار است زیرا از طرفی با کمبود اعتبارات روبرو هستیم و خدمات به مردم پر رنگ نیست و از طرفی توقع مردم بالاست و توجیه آنا دشوار است.

رئیس سابق شورای شهرستان لنده خطاب به همکاران خود گفت:درست است که حقوق و مزایایی دریافت نمی کنید اما در مقابل مردم اخلاقا بدهکار هستیم و اگر چه مشکلات زیاد و نارسائیها فراوان است اما تعاملات خود را با مردم و مسولین بیشتر نمایید.

وی اظهار کرد:در اسفر اخیر فرماندار و مسولان شهرستانی به منطقه عالی طیب شاهد بودیم که بخاطر نبودن جاده و عدم دسترسی به نفت سفید مردم از هیزم  استفاده می کنند.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان لنده تصزیح کرد:معمولا در شهرستان ما و در مناطق روستایی اگر کسی عزیز خود را از دست داد مادرانشان وصیت می کنند تا قبر آنها را در کنار جگر گوشه ی خود دفن نمایند اما مادر شهید نوربخش بخاطر نبود جاده و رفاه حال مردم در کنار فرزند شهیدش آرام نگرفت و در آرامستان لنده به خاک سپرده شد.

ایشان به مشکلات عدیده روستاها و خصوصا روستاهای منطقه عالی طیب و بخش مرکزی اشاره کرد و عمده ترین مشکلات مردم را : نبود جاده ؛ عدم امکانات رفاهی و بهداشتی ؛ نبود آنتن جاده ای ؛ نبود آژانس جاده ای خصوصا در مسیر پر رفت و آمده لنده قیام به بهمئی و...اعلام نمود.

پورفتحی در پایان از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا درخواست نموده تا در راستای  تعامل و پیگیری مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
سلام چه فایده داره گفتن این حرفا مهم عمل کردنه که هیچ کس عمل نمیکنه تا ده سالم بنویسین هیچ ارزشی نداره شرایط ما داره روز به روز بدتر میشه کیه که بیاد ببینه کیه که پیگیری کنه همش فقط قولای الکی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: