« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
سرویس ورزشی آوای رودکوف
تراکتورسازی روز سه شنبه در ورزشگاه شهدای گچساران به مصاف تیم نفت و گاز این شهر می روند.


به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری آوای رودکوف ، تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشورمان روز سه شنبه از ساعت 14 در گچساران رودرروی هم قرار می گیرند.

* نفت و گاز گچساران با شکست تیم های فولاد خوزستان ، راه آهن تهران و استقلال خوزستان پا به مرحله یک چهارم نهایی گذاشته است. آنها تنها در برابر راه آهن بدون بازی کردن برنده شدند چرا که تیم حریف انصراف داده بود.

* تراکتورسازی تبریز با از پیش رو برداشتن تیم های برق جدید شیراز ، ملوان و فولادیاسوج به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. شاگردان امیر قلعه نویی هنوز مقابل تیم های لیگ برتری صف آرایی نکردند و این اتفاق تا مرحله نیمه نهایی برای آنها رخ نخواهد داد.

* تیم گچساران، تنها تیم غیرلیگ برتری حاضر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ برتر به شمار می رود. آنها هم اکنون در رده چهارم گروه یک دسته دوم قرار دارند.

* امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در مقطع قبلی که سرمربی این تیم بود در برابر تیم شهرداری یاسوج شکست خورد و حالا بار دیگر باید با این تیم تبریزی به استان کهکیلویه و بویراحمد سفر کند تا با یک نماینده دیگر از این استان قرا بگیرد.

* افشین کمایی (مربی) و عماد قاسمی بازیکن تیم نفت و گاز گچساران از این بازی محروم هستند و نمی توانند تیم شان را  همراهی کنند. در آن سو سروش رفیعی برای تراکتورسازی نمی تواندبه میدان برود. همچنین سعیدآقایی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم تبریزی در این مسابقه نخواهد بود.

* تراکتورسازی در حالی به مصاف نفت و گاز گچساران می رود که این تیم دسته دومی موفق به شکست دو تیم لیگ برتری شده است و همچنین تراکتورسازان در آخرین دیدار پیش از رویارویی با این تیم، در خانه با نتیجه با نتیجه 2بریک به سپاهان باختند.کاپ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: