« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
دکتر مهرداد بذرپاش
جوانان انقلابی یاسوج امشب میزبان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و مدیر مسول روزنامه وطن امروز بودند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، به دنبال سلسه همایش های جوان انقلابی در یاسوج امشب (۲۹ آذر) «دکتر مهرداد بذرپاش» در سالن شهید هرمزپور میهمان جوانان انقلابی بود.

دکتر مهرداد بذرپاش نماینده سابق  مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن استعدادهای انسانی و خدادادی بسیاری که دارد بالاترین تراز بیکاری را دارد که علت آن مدیریت ناکارآمد و محافظه کار در این استان و کشور است.

وی افزود : کشور ما اخیراً از یک سری خودکارشناس پندار که هر کاری را به آنها ارجاع بدهند به کمیته های کارشناسی محول می کنند رنج می برد و این کمیته ها نیز به کمیته های کارنکن تبدیل شده اند.


مدیر مسول روزنامه وطن امروز اظهار کرد: این کارنکردنها اپیدمی شده است و کسی هم جوابی از این آقایان نمی خواهد و از آن طرف اگر تصمیمی گرفته شود باید به ۲۵ نهاد اجرایی جواب پس بدهد، پس ترجیح می دهند تصمیمی نگیرند.

 کشور از یک بی تصمیمی بزرگ رنج می کشد.

مهردار بذرپاش گفت:کشور ما با یک مدیریت خسته و بسته اداره می شود که جوانان را نمی پذیرند خواه اصلاح طلب باشند و خواه اصولگرا.پس تا روح جوانگرایی دمیده نشود همان آش است و همان کاسه.



نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:بعضی از ژنرال های کشور ما فقط ژست تجربه می گیرند و حاضر نیستند حرف جوانان را بشنوند و آنها را فقط برای فضای مجازی و شب انتخابات می خواهند.

وی افزود: رقیبان را به عناوین مختلف از میدان به در می کنند و جوانان را به کارهای بیهوده چون لغو کنسرت سرگرم می کنند، «تا اطلاع ثانوی خط این است».

دکتر بذرپاش گفت:به ملت ما آدرس غلط می دهند همین آدرس های غلط هستند که ملتها را به فلاکت می رساند.دشمن فکر می کند که ملتی مانند ایران با این همه توانایی های را چطور خلع سلاح کند؟


وی اظهار کرد : دشمن می داند که با جنگ مستقیم حریف ما نمی شود پس باید ملت ما را دوقطبی کند تا از توان کاربردی بیندازد:

مدیرعامل سابق شرکت ساییا افزود: ملت ما توان هسته ای دارد، دوگانگی اقتصاد-هسته ای را مطرح می کنند تا عده ای علم اقتصاد بردارند و عده ای علم هسته ای و سرانجام برای اقتصاد بهتر از هسته ای بگذرند.

وی تصریح کرد:ملت ما توان اداره منطقه را دارد، دوگانگی اقتصاد-منطقه را مطرح می کند تا مردم برای بهتر شدن اقتصاد از حق خود در منطقه دست بردارند.



دکتر مهرداد بذرپاش در ادامه گفت:ما جوانان با موضوعی به نام آدرس غلط رو به رو هستیم که باید با تفکر عمیق این آدرسها را بشناسیم.

ایشان همچنین گفت:کشور توان شناساندن همه این آدرس ها را ندارد پس خود ما باید با تقوای فردی درست را از غلط بازشناسیم.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:از دیگر آدرس های غلط این است که جوانان مؤمن، پاک, پاکار و معتقد به آرمانهای انقلاب را متهم به کژی و فساد وضع موجود می کنند در حالی که این آدمها ۳۷ سال است که خودشان منبع همین کژی ها و فسادها هستند.



ااز اول انقلاب بودند و همیشه هم مسئول و در صدر بودند و بیشترین لذت مادی را انقلاب بردند؛ تقریباً همه آنها یک خانه مصادره ای چند هکتاری دارند، تقریباً همه آنها فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل می کنند.

یشان تصریح کرد:آنها یادشان رفته که درس شهدا به ما از خود گذشتن و به مردم و خدا رسیدن بود نه از مردم گذشتن و به حقوق نجومی رسیدن بود.و جالب است که همین آقایان جوری صحبت می کنند که هر چه فساد و رانت و کژی و اتفاق ناگوار در این کشور اتفاق میافتد بوسیله جوان انقلابی صورت می گیرد.

بدرپاش در ادامه گفت:این آقایان خواه اصلاح طلب و خواه اصول گرا اگر پستشان را بگیرند به جبهه مقابل می پیوندند.ابنها هیچ ارتباطی به خط انقلاب ندارد، خط انقلاب یعنی دلسوز مردم و انقلاب .



وی با اشاره نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس و در شکل گیری انقلاب گفت:باید این کشور را به جوانان تحویل دهند تا اوضاع سامان یابد.مگر اول انقلاب امثال همین جوانان نبودند که کشور را به بهتربن شکل اداره کردند؟

بذرپاش تصریح کرد:ژنرال های حال حاضر کشور ما اکثراً همان جوانان انقلابی گذشته هستند ولی خسته و شکسته پس باید میدان را برای جوانان پر شور باز کنند.

راه انقلاب ما همین است و باید باز باشد.

نماینده سابق تهران با بیان اینکه : این جوانان انقلاب را ندیدند و پای منبر امام خمینی ننشسته اند ولی تربیت شده مکتب سید علی خامنه ای  هستند گفت:تا روحیه افسرده و پیر جاری کشور ما با چرخش نگاه به سمت جوانان عوض نشود هیچ اتفاق نویی نمی افتد.

ایشان با تاکید بر جوانگرایی اظهار داشت : چاره ای جز تحویل این کشور به جوانان نداریم تا با روش های مدرن آن را بهتر و کاربردی تر اداره کنند و خود جوانان هم باید همت کنند تا این اتفاق زودتر رخ بدهد.



دکتر بذرپاش در آخر گفت:کشور ما در بالاترین  حدامنیتی چه در منطقه و چه در دنیا قرار دارد و شاهد این مطلب اینکه ما در جایی قرار داریم که دور تا دورمان را آتش فرا گرفته اما در کشور ما صدای ترقه ای بگوش نمی رسد و ما باید به این مسئله افتخار کنیم و درس بگیریم برای حرکت های بعدیمان.

بذرپاش با بیان اینکه : ملت ما هر جا خواست، توانست و شد و هر جا نخواست، نشد افزود:بعضی در کشور ما مأمور صرف فعل نخواستن هستند که اگر عمدی باشد خائن هستند و اگر سهوی باشد باید اشتباهشان را تصحیح کنند‌.



وی در پایان با اشاره به نقش نخبگان و دانشجویان گفت : از وظایف ما دانشجویان و جوانان انقلابی تبدیل این صرف کنندگان فعل نخواستن به خواستن است .

بذرپاش در ادامه اظهارات خود اظهار داشت: تشکل های دانشجویی باید آستینی برای حل مشکلات مردم بالا بزنند نه فقط لایک و کامنت موافق و مخالف در دنیای مجازی.

باید طرحی نو بزنیم...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: