« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
مجلس
نایب‌رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از ۱۴ مورد اتهام خلاف شأن نمایندگی در پرونده نماینده تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عزیز اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مورد برگزاری جلسه فوق‌العاده در مورد رسیدگی به پرونده محمود صادقی نماینده تهران در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه فوق‌العاده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان صبح امروز با حضور همه اعضاء هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به گزارش دادستان تهران به رئیس مجلس درباره این پرونده، افزود: 16 مورد اتهام در این پرونده که از سوی دادستان اعلام شده بود، به مجلس ارسال و مورد بررسی قرار گرفت و توضیحات صادقی در این مورد و همچنین اعلام جرم که در هفته گذشته نیز ارائه شده بود، از سوی دادستان شنیده شد.

نایب‌ رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به اینکه این رای با نظر اکثریت آرا به تصویب رسید، افزود: از 16 مورد اتهام در مورد نماینده تهران، 14 مورد خلاف شأن نمایندگی تشخیص داده شد و 2 مورد جزء مواردی بود که وظیفه نمایندگی تشخیص داده شد.

اکبریان با بیان اینکه بعد از جمع بندی پرونده توسط هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان قرار شد پرونده جهت رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شود، گفت: در جلسه امروز هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان همه اعضا حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین