« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
اخبار داعش
یک پایگاه اینترنتی روسی ویدیویی از توانمندی و وسعت پایگاه حمیمیم ارتش روسیه در سوریه منتشر کرد. در این ویدیو شمار زیادی جنگنده ها دیده می شوند که در جنگ ضد تروریسم داعش و دیگر گروه های تروریستی است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جام نیـوز، ارتش ترکیه اعلام کرده است که در درگیری‌ها با نیروهای گروه حکومت اسلامی (داعش) در روز چهارشنبه در اطراف شهر الباب در سوریه دست کم ۱۴ سرباز ترک کشته و ۳۳ سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

 به گزارش خبرگزاری فرانسه، این مرگبار‌ترین روز برای نیروهای ترکیه درنبرد علیه نیروهای گروه حکومت اسلامی در خاک سوریه بوده است. ترکیه از ماه اوت عملیاتی با نام «سپر فرات» در خاک سوریه آغاز کرده است.

 طبق این گزارش، نیروهای گروه حکومت اسلامی روز چهارشنبه در شهر الباب در مقابل نیروهای ترکیه و شورشیان متحد آن‌ها به سختی مقاومت کرده‌اند. شهر الباب در ۲۵ کیلومتری مرز ترکیه واقع شده است.

 ارتش ترکیه می‌گوید، پیکارجویان گروه حکومت اسلامی دست کم با استفاده از سه خودروی بمبگذاری شده انتحاری به نیروهای ترک حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، روز چهارشنبه ابتدا ارتش ترکیه اعلام کرده بود که چهار سرباز این کشور در «الباب» کشته شده اند و سپس اعلام کرد که ۱۰ سرباز دیگر نیز در این روز کشته شده اند.

طبق این گزارش حال شش تن از ۳۳ سرباز مجروح نیز وخیم گزارش شده است.

 ارتش ترکیه همچنین گفته است که عملیات ارتش و نیروهای متحد در شهر الباب هم اکنون وارد مرحله اصلی خود شده است.

به گزارش شبکه الجزیره ارتش ترکیه همچنین گفته است، مناطق استراتژیک اطراف بیمارستان الباب را به کنترل خود در آورده است.

 الجزیره می گوید، تاکنون ۳۰ سرباز ترکیه در جریان عملیات «سپر فرات» کشته شده‌اند.

 ارتش ترکیه همچنین اعلام کرده است، نیروهای هوایی این کشور روز چهارشنبه مواضع گروه حکومت اسلامی در شهر الباب را مورد حمله قرار داده‌اند.

 به گفته ارتش ترکیه دست کم ۱۸۳ نیروی داعش در شهر الباب کشته شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: