« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
ورزشی
افشاریان : ما مشغول تماشای بازی بودیم که ناگهان دیدیم تماشاگران منتسب به تیم نفت و گاز گچساران شروع به پرتاب پرتقال به سمت زمین مسابقه کردند.
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری آوای رودکوف؛ خداداد افشاریان در خصوص کیفیت بازی دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتور سازی تبریز که در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد و در نهایت با پیروزی سه بر یک تراکتوری ها به پایان رسید اظهار کرد:به نظر من بازی خوبی بود و حدود هفت هزار تماشاگر که به ورزشگاه شهدای نفت گچساران آمده بودند شاهد یک دیدار جذاب و تماشایی بودند.
 
وی افزود: البته این بازی حاشیه هایی نیز داشت،ما مشغول تماشای بازی بودیم که ناگهان دیدیم تماشاگران منتسب به تیم نفت و گاز گچساران شروع به پرتاب پرتقال به سمت زمین مسابقه کردند.از اینکه منظور آنان از انجام چنین حرکتی چه بوده است اطلاع دقیقی ندارم اما آن طور که من شنیده ام پرتاب پرتقال قبلا نیز در فصل جاری فوتبال ما سابقه داشته و به نوعی در فوتبال ایران مد شده است.
 
ناظر داوری دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی ادامه داد:امیدوارم کمیته انضباطی با رفتارهای ناپسند تماشاگران برخورد لازم را انجام دهد.فرقی نمی کند که پرتاب پرتقال یا اشتباهات دیگری مانند این حرکت از سوی تماشاگران کدام تیم رخ داده است،مهم این است که پیش از فراگیر شدن چنین اتفاقات ناخوشایندی با مسببین آن برخورد جدی صورت گیرد تا فوتبال ما به سمت رشد و تعالی حرکت کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: