« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۲۵ درصدی ورود گردشگران خارجی به این استان خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ مدیر کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با  مدیران بانک‌های استان گفت: ورود گردشگران خارجی به این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافت.

محمود باقری از گردشگری به عنوان مهم ترین زمینه توسعه استان یاد کرد و گفت که مسئولان استان از سرمایه گذاری ها در این زمینه حمایت می کنند.

وی افزود:  صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال برای جوانان استان نقش بسیار اثرگذاری دارد و لازم است با رفع موانع بروکراسی برای سرمایه گذار ، آنان را برای فعالیت بیشتر در این بخش تشویق کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیشتر شبکه بانکی استان در زمینه ایجاد سرمایه گذاری به منظور ایجاد زیرساخت های گردشگری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را خواستار شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: