« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
بنری از سوی سازمان لیگ فوتبال در پشت نیمکت ناظر بازی نصب شده است و روی آن فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را تبریک گرفته است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جام نیـوز، در حالی که تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت، چیزی حدود نزدیک به 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و منتظر آغاز این بازی هستند.

 

* جلوی دو در ورزشگاه آزادی فروش البسه جوما برای هواداران صورت گرفت. گرانی قیمت این البسه جالب توجه بود. یک تی شرت 65 هزار تومان و گرمکن این تیم 150 هزارتومان فروخته می شد.

 

* شعارهای هواداران پرسپولیس علیه استقلال و علیرضا منصوریان بارها شنیده شد. آنها همچنین خواهان بازگشت پرویز مظلومی به استقلال شدند.

 

* گروهی از هواداران با پیراهن و پرچم هادی نوروزی در ورزشگاه حضور یافتند.

 

* به دلیل حضور تماشاگران بیرون ورزشگاه آزادی ترافیک به وجود آمده است.

 

* بنری در دست هواداران پرسپولیس است که روی آن نوشته شده "مهدی آقای گل" تا به این صورت از مهدی طارمی حمایت کنند.

 

* با توجه به اینکه احمد نواللهی قرار است بعد از این بازی سرباز شده و راهی تراکتورسازی شود، هواداران به‌شدت او را تشویق کردند.

 

* برانکو در زمان گرم کردن بازیکنان پرسپولیس به کنار زمین آمده بود تا گرم کردن بازیکنان را تماشا کند.

 

* با توجه به نزدیکی سال نوی میلادی و تولد حضرت عیسی(ع) بنری در ورزشگاه نصب شده که روی آن میلاد این پیامبر تبریک گفته شده است.

 

* برخی از بازیکنان تیم سیاه‌جامگان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفتند. میثم حسینی بازیکن تیم سیاه جامگان که از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد به سمت آنها رفت و عدد 6 را به هواداران نشان داد. حسین بادامکی، حمید علی عسگر و محمدرضا خانزاده به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

 

* خداداد عزیزی در هنگام گرم کردن بازیکنان سیاه جامگان کنار زمین آمد و شاهد گرم کردن بازیکنانش بود و از سوی هواداران پرسپولیس به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

 

* ایگور پانادیچ مربی دروازه بانان تیم پرسپولیس با عکاسان و خبرنگاران کنار زمین به شوخی پرداخت.

 

* هواداران پرسپولیس شعار قهرمانی سر دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: