« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
آوای رودکوف گزارش می دهد
مغايرت قيمت روي جعبه داروها با وجه دريافت شده از بيماران دربعضي از داروخانه ها باعث انتقاد و ناراحتي مردم از اين موضوع شده است.
پايگاه خبري آواي رودکوف : چند وقتي است که  بعضي داروخانه ها به دليل مغايرت قيمت فروش داروها با قيمت مندرج در پشت جعبه داروها مورد انتقاد بيماران و مشتريان محصولات داروي، آرايشي يا بهداشتي قرار گرفته اند.

مطابق ماده 65 قانون نظام صنفي، نصب برچسب قيمت بر روي کالاهاي توليدي الزامي است و آن دسته از واحدهاي توليدي که از نصب برچسب قيمت بر روي محصولات خودداري مي نمايند بايد مطابق قوانين مربوطه برخورد لازم صورت پذيرد.

و همانطور که مستحضريد درج قيمت در اقلام دارويي با توجه به مصرف بيش از اندازه آن توسط مردم و ارتباط مستقيمي که استفاده اين اقلام با سلامت افراد جامعه دارد، اهميت موضوع را چند برابر نموده است.

لذا با توجه به انتقاداتي که در اين زمينه وجود دارد و همچنين دوگانگي هاي موجود بر  آن شديم تا موضوع را از طريق داروخانه ها جويا شويم که متاسفانه تعدادي از داروخانه ها قيمت مندرج بر روي برخي اقلام دارويي را  قبول ندارند و معتقدند که هنگام خريد دارو از شرکتهاي داروساز به اين مهم توجه نمي شود و انها نيز مجبورند برابر فاکتور خريد دارو را به مردم عرضه نمايند.

بنابراين در چنين شرايطي نوعي بي اعتمادي براي مردم فراهم مي گردد و از طرفي ممکن است همين موضوع زمينه سوء استفادهاي بعدي را نيز فراهم کند لذا  از مسولان مربوطه انتظار مي رود تا هر چه سريعتر نسبت به بر طرف نمودن مغايرت موجود اقدام و نظارت جدي بر موارد اين چنيني داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: