« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد از صدور بیش از 140 هزار کارت ملی هوشمند در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج، محمدعلی تقوی در جمع خبرنگاران، صدرو کارت ملی هوشمند را از اساسی‌ترین کارهای سازمان ثبت احوال عنوان و ابراز کرد: در چند سال اخیر بیش از 170 هزار نفر از مردم استان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده‌اند که از این میزان برای بیش از 140 هزار نفر کارت صادر شده و تا یک ماه آینده 30 هزار کارت دیگر هم صادر می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد جایگزینی کارت ملی هوشمند به جای شناسنامه را از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان ثبت احوال در سال‌های آینده دانست و گفت: در حال حاضر بیش از 250 نوع از خدمات دولت الکترونیک را می‌توان توسط این کارت ارائه داد.

تقوی تصریح کرد: 50 نوع از کارت‌هایی که هم‌اکنون در دست مردم است از جمله کارت‌های هوشمند سلامت، بیمه، درمان و غیره را می‌توان جمع‌آوری و به جای همه آن‌ها کارت ملی هوشمند تحویل داد.

وی امنیت بالای کارت ملی هوشمند را از دیگر مزایای این کارت عنوان کرد و ادامه داد: در انتخابات اخیر 25 فرآیند عملیات کاری پیش‌بینی شده بود که از این تعداد، 23 فرآیند از طریق کارت ملی هوشمند انجام می‌گرفت.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در انتخابات سال گذشته همه صندوق‌های اخذ رأی به سامانه ثبت احوال متصل شده و تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات و جنسیت آن‌ها به صورت لحظه به لحظه در ستاد انتخابات کشور رصد می‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: