« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
شهردار یاسوج خبر داد
شهردار یاسوج از احداث چند پارک ورزشی در محلات و مناطق مختلف سطح شهر یاسوج در بهمن ماه سال جاری خبر داد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ محمد علی جاوید در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از احداث چند پارک ورزشی در محلات و مناطق مختلف سطح شهر یاسوج در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: این بوستان‌ها را مجهز به وسایل و امکانات ورزشی خواهیم کرد.

شهردار یاسوج با اشاره به تجهیز برخی بوستان‌های شهری یاسوج به وسایل ورزشی، افزود: تجهیز این مکان‌ها به وسایل ورزشی زمینه را برای حضور شهروندان در بوستان‌های محله خود و استفاده از این وسایل فراهم کرده است.

وی نهادینه کردن فرهنگ ورزش میان اقشار مختلف جامعه را یکی از اهداف مهم این دستگاه عنوان کرد و بیان داشت: برای فراگیر و همگانی شدن فرهنگ ورزش همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ؛  ایجاد پارک‌ها و مکان‌های ورزشی را عامل موثر دیگری در توسعه ورزش دانست و یادآور شد: تعامل شهرداری و ورزش و جوانان می‌تواند در توسعه و فراگیر شدن ورزش همگانی و قهرمانی اثرگذار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: