« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
اپوزیسیون تندرو همواره آقای عارف را به‌دلیل التزام به چارچوب‌های کلی نظام و خودداری از فعالیت سیاسی هنجارشکنانه سرزنش می‌کنند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جام نیـوز، وب‌سایت "کلمه" ارگان اینترنتی فتنه‌گران با انتشار یادداشتی "محمدرضا عارف" رئیس بنیاد امید ایرانیان و فراکسیون امید مجلس را آماج حمله قرار داد.
 

پایگاه کلمه با این ادعا که "هنوز خبر روند رو به بهبود رفع حصر از قول آقای عارف در حال دست‌به‌دست شدن در شبکه‌های اطلاع‌رسانی است" نوشت: «شاید لازم باشد به آقای عارف و کسانی که سیاست‌ورزی شبیه ایشان را می‌پسندند -علاوه بر یادآوری پیچیده‎تر بودن سیاست از آنکه با حرف در دهان اخبار و این و آن گذاشتن چیزی جا بیفتد- عرض کنیم که اگر شیوه "سکوت" را به‌عنوان یک استراتژی خیلی پیچیده و مؤثر در سیاست می‌پندارند، لااقل جایی بشکنند که خبری باشد و بیارزد، نه اینکه حرفی بزنند که من‌بعد تداوم آن سکوت مسألت شود.»

 

گفتنی است اپوزیسیون تندرو همواره آقای عارف را به‌دلیل التزام به چارچوب‌های کلی نظام و خودداری از فعالیت سیاسی هنجارشکنانه سرزنش می‌کنند.

 

این وب‌سایت در ادامه رئیس‌جمهور را نیز به بهانه محقق نشدن وعده رفع حصر سران فتنه مورد انتقاد قرار داد و افزود: «یک کم‌لطفی بزرگ از سوی برخی فعالان سیاسیِ "دوست" گاهی سهوا مطرح می‌شود که البته نشان از لطف ایشان به دولت دارد؛ اینکه آقای روحانی هیچ قول و قراری برای رفع حصر نداشته است. این "کذب" است. آقای روحانی در چند نوبت در تبلیغات انتخاباتی خود وعده رفع حصر داد و حتی یک بار برای آن زمان تعیین کرد و گفت ظرف یکسال مسأله را حل می‌کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: