« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
جدیدترین گزارش رسمی از وضعیت نیروی کار در تابستان ۹۵ نشان می‌دهد که نرخ بیکاری ۱۲.۷ درصد و بالاترین نرخ بیکاری مربوط به گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ ساله و در بین زنان بیشتر از مردان است.
به گزارش آوای رودکوف ، گزارش جدید مرکز آمار از وضعیت نیروی کار در تابستان ۹۵ نشان می‌دهد که بالاترین نرخ بیکاری مربوط به گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ ساله و در بین زنان بیشتر از مردان است. براساس این گزارش بخش خدمات سهم بیشتری در اشتغال کشور دارد و کشاورزی کمترین سهم را در اشتغال ایفا می‌کند.

 

مرکز آمار ایران نتایج آمارگیری از نیروی کار در تابستان سال ۹۵را منتشر کرد. یافته‌های این گزارش نشان می‌دهد که نرخ مشارکت اقتصادی در جمعیت ۱۰ ساله و بیشتر در ایران در تابستان سال جاری ۴۰.۴ درصد بوده است. شاخص مشارکت اقتصادی مردان ایرانی در این بازه زمانی به ۶۴.۹ درصد رسیده است و برای زنان ایرانی این شاخص ۱۵.۹ درصد محاسبه‌شده است. هم‌چنین این گزارش نشان می‌دهد که درصد جمعیت فعال در روستاها بیش از نقاط شهری است و نرخ مشارکت اقتصادی نواحی روستایی ۴۲.۲ درصد و نقاط شهری ۳۹.۸ درصد محاسبه‌شده است.

مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین