« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
موسیقی
آلبوم موسیقی «گذشتن و رفتن پیوسته»، اثر تازه ای از گروه «بمرانی»، پیش از انتشار، از سوی سایت «بیپ تونز» پیش فروش شد
پایگاه خبری آوای رودکوف : آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته»، به تهیه کنندگی «احسان رسول‌اف» بوده و نشر «نوفه» آن را منتشر می‌کند. این آلبوم شامل ده قطعه به نام‌های «به من بخند»، «گیسو»، «گذشتن و رفتن پیوسته»، «خیابونا»، «مامان»، «مردمی»، «پپرونی»، «سرمست»، «تا کی» و «تنهای تنها» می‌باشد. «به من به خند» یک والس پر انرژی است. گیسو ریتمی تند و سریع دارد و صدای آکاردئون در آن محوریت دارد. آهنگ سوم آلبوم با نام «تو خیلی دوری» نیز چندی بیش به همراه ویدیو کلیپی زیبا منتشر شده است. «خیابونا» پرانرژی و شلوغ مثل خیابانهای تهران است و آهنگ «مامان» هم فضایی آرامش‌بخش دارد. آهنگ «مردمی» ریتم سه تایی دارد و سازهای بادی بیشترین نقش را در ایجاد فضای آن ایفا می کنند. ریتم سوئینگ جَز برای آهنگ «پپرونی» انتخاب شده است. «سرمست» نیز فضایی آرام دارد و اولین حضور شعر کلاسیک فارسی در کارهای گروه «بمرانی» است. «تا کی» بسیار تند و پرانرژی و نهایتا با «تنهای تنها» که ریتمی متعادل دارد این مجموعه ی موسیقایی تمام می‌شود.

 
گروه «بمرانی» از مجموعه های موفقی است که در میان علاقه‌مندان موسیقی جایگاه خود را پیدا کرده. موسیقی بمرانی را می‌توان بین سبک‌های بلوز و راک‌ اند رول دانست که تا کنون دو آلبوم با نام‌های «اتوبوس قرمز» و «مخرج مشترک» منتشر کرده‌اند.

 
یکی از ویژگی‌های کارهای گروه «بمرانی»، انتخاب شعرها و متن‌های کمتر کار شده می‌باشد. لحن ویژه ی خواننده ی این گروه را می‌توان با دیگر ویژگی‌های موسیقی آن‌ها هماهنگ دانست. «بهزاد عمرانی» خواننده و گیتاریست گروه، «آرش عمرانی» پیانو و کیبورد، «کیارش عمرانی» گیتارباس، «مانی مزکی» سازهای بادی و «جهانیار قربانی» گیتار الکتریک اعضای بمرانی را تشکیل می‌دهند و همچنین «روزبه فدوی»، «مهیار طهماسبی»، «روزبه اسفندارمز» و «سردارسرمست» نیز نوازندگان مهمان این آلبوم هستند.

 
شایان ذکر است که سایت «بیپ تونز» پیش فروش آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» از گروه «بمرانی» را آغاز کرده و علاقمندان به آثار این گروه می توانند جهت پیش خرید اثر از طریق این سامانه اقدام نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: