« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
با تحریف سخنان رئیس جمهور؛
سایت رادیو فردا با تحریف سخنان روحانی در واکنش به ماجرای گورخواب ها و نامه اصغر فرهادی به ایشان نوشت: ابراز «شرمساری» حسن روحانی در واکنش به گزارش گورخواب‌ها.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  جام نیـوز، سایت رادیو فردا، وابسته به سازمان سیا، در خبری با عنوان "«ابراز «شرمساری» حسن روحانی در واکنش به گزارش گورخواب‌ها" به تحریف سخنان روحانی در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت در محل سالن اجلاس سران پرداخت.

 
سایت رادیو فردا در این باره می نویسد: حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، در واکنش به نامه انتقادی اصغر فرهادی، فیلمساز سرشناس، درباره خانواده‌هایی که از شدت فقر در ایران شب‌ها برای خواب به قبر پناه می‌برند، از این مسئله ابراز شرمساری کرد.

 
رادیو فردا در ادامه با حذف این بخش "این هنرمند در نامه نوشته بود" از سخنان روحانی به نقل از وی نوشت: «من دیروز از یکی از هنرمندان نامه‌ای را خواندم که بسیار دردناک بود. شنیده بودیم بعضی‌ها از فقر کارتن‌خواب می‌شوند یا زیر پل‌ها می‌خوابند اما قبرخواب را کمتر شنیده بودیم. وقتی این موضوع را فهمیدیم بغض در گلویم و شرمساری در سیمایم ایجاد شد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: