« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
9 دی
شورای اسلامی شهرستان لنده در بیانیه ای از مردم بصیر و انقلابی شهرستان برای حضور پرشور در مراسم گرامی داشت این حماسه بزرگ دعوت کرد.


پایگاه خبری آوای رودکوف :شورای اسلامی شهرستان لنده در بیانیه ای ضمن تبریک حماسه 9 دی از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی شهرستان لنده جهت حضور در مراسم گرامیداشت این روز بیاد ماندنی دعوت بعمل آورده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:


نهم دی یوم الله دیگری است از  ایام الله به یاد ماندنی ؛ روزی که ملت باهوش ایران به موقه دشمن شناسی نموده ؛ دشمنی که با برنامه ؛تمام تلاش خود را جهت یکسره کردن و به زعم خود برچیده نمودن نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار برده ؛ روزی که مردم بصیر از تمام اقشار ؛گروهها و جریانها ،مرد و زن ،پیر و جوان  بصورت باشکوهی به میدان آمده و بر پایبندی خود به ارزشهای دینی و میثاق مجدد با ولایت و رهبری تاکید نمودند.

ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی از عموم مردم ولایتمدارشهرستان لنده بخصوص جامعه شورایی انتظار داریم که یک بار دیگر با حضور خود ؛ وحدت ؛ عزت و تبعیت از مقام عظمای ولایت را به اثبات برسانند.

البرز محمد خانی
رئیس شورای شهرستان لنده


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: