« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
گزیده ای از خطبه ها
9 دی ، شعار مرگ بر فتنه گر ، نظارت عمومی بر عملکرد کارگزاران اسلامی ، استخدام‌های فله‌ای ،مشکلات فقر، بیکاری، گرانی ،طرح خدمات دولت در نماز جمعه ؛ از جمله موضوعاتی بودندکه خطیبان جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد به آن پرداختند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، 9 دی  ، شعار مرگ بر فتنه گر ، نظارت عمومی بر عملکرد کارگزاران اسلامی ، استخدام‌های فله‌ای ،مشکلات فقر، بیکاری، گرانی ،طرح خدمات دولت در نماز جمعه ؛  از جمله موضوعاتی بودندکه خطیبان جمعه این هفته کهگیلویه و بویراحمد به آن پرداختند.

امام جمعه یاسوج: مردم در 9دی همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

حجت الاسلام حسینی صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار کرد:‌: متأسفانه با همراهی عده‌ای از خواص بی‌بصیرت دشمنان کشورمان در زمان فتنه هر چه داشتند به صحنه آوردند تا بتوانند نظام اسلامی را از بین ببرند و اصل ولایت را از این ملت انقلابی و ولایت‌ مدار بگیرند ولی غافل از اینکه حضور حماسی مردم در 9دی همه نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد

امام جمعه گچساران:در تکبیرها و شعارها شعار مرگ بر فتنه‌گر هم داده شود

خطیب نماز جمعه گچساران در بخشی از خطبه های امروز گفت: برخی‌ها می‌گویند فتنه یک موضوعی بود و باید رهایش کنید اما پیشنهاد می‌دهیم از این پس در تکبیرها و شعارهای مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسراییل و آل سعود شعار مرگ بر فتنه‌گر هم داده شود تا فتنه 88 هیچ‌گاه فراموش نشود.

وی ابراز کرد: شما با پدر و مادر شهدا چه کردید فتنه موضوع کوچکی نبود و به این سادگی نبود و لازم است یک غربال‌گری دیگری صورت بگیرد.

حجازی اظهار کرد: کسانی که رویشان نمی‌شود در نهم دی بیرون بیایند باید شناخته شوند و به مردم معرفی شوند.

امام جمعه گچساران افزود: همان گونه که حقوق‌های نجومی واختلاس‌های میلیاردی معرفی می‌شوند اینها هم باید معرفی شوند و این مسئله برای جامعه معرفی شوند.

امام جمعه شهرستان دنا:ما به رسالت الهی عمل می‌کنیم

حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد ظهر امروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:یکی دیگر از مسائل روز مسأله نظارت عمومی بر عملکرد کارگزاران اسلامی است که به حکم امر به معروف و نهی از منکر و قانون اساسی ما یک تکلیف دینی است و دانستن و نقد کردن حق همه مردم است و ما امامان جمعه هم بر مبنای رسالت الهی و عهدی که خداوند از علماء گرفته که نسبت به محرومین، گرسنگان، تبعیض و ظلم نباید بی‌تفاوت باشند نسبت به پاره‌ای عملکرد‌ها اعتراض می‌کنند.

وی توضیح داد: این تذکرات مفید برای حاکمیت و دولت است نباید تخریب قلمداد شود اگر ما روحانیت به ویژه ائمه جمعه در مقابل ظلم و تبعیض بی‌تفاوت باشیم مورد خشم خدا واقع می‌شویم بنابراین ما به رسالت الهی عمل می‌کنیم.

امام جمعه باشت:قضیه استخدام‌های فله‌ای چیست؟

امام جمعه باشت در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر  گفت: اخیرا استاندار جایی صحبت کرده‌اند و گفته‌اند ائمه جمعه دولت را تخریب می‌کنند و ائمه جمعه غیر واقع را به جای واقع به خورد مردم می‌دهند و طرح این مسأله یعنی ائمه جمعه هر چیزی که برای مردم می‌گویند دروغ است.

حجت الاسلام عبودی افزود : اگر استاندار می‌خواهد از قصه استخدام‌های فله‌ای فرار کند و فکر مردم را به جهت دیگری ببرد بداند که فایده‌ای ندارد و باید پاسخگوی مردم باشد که قضیه استخدام‌های فله‌ای چیست.

امام جمعه لنده : مشکلات فقر، بیکاری، گرانی موجود در کشور ناشی از عمل نکردن به وظایف دینی است.

خطیب نماز جمعه شهر لنده؛ عامل عدم پیشرفت و ترقی کشور و مشکلات موجود را عمل نکردن به وظایف دینی و اعتقادی خواند و افزود: نمی‌خواهیم خدمات نظام در طی چهار دهه را نادیده بگیریم ولی مشکلات فقر، بیکاری، گرانی موجود در کشور همه ناشی از عمل نکردن به وظایف دینی بوده است.

محمودی اصل در ادامه به سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی انتقادات ائمه جمعه گفت: سخنان استاندار در خصوص انتقادات فرار به جلو و برای راضی کردن حامیان خود بوده و نگاه وی برای راضی‌ نگه داشتن عده‌ای خاص بوده که کاری بسیار اشتباه  است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی:مدیران ارشد استانی بیایند در روز جمعه خدمات دولت را بیان و مردم را امیدوار کنند

حجت الاسلام صلواتی در بخشی از سخنان خود با انتقاد از صحبت استاندار مبنی بر اینکه دولت در تریبون‌های نماز جمعه تخریب می‌شود، اضافه کرد: تریبون نماز جمعه متعلق به نظام اسلامی و تریبون ولایت است دولت جزو نظام اسلامی است و بنده در هر دو خطبه برای موفقیت دولت دعا می‌کنم، اما وقتی از مدیران ارشد استانی دعوت می‌کنیم که بیایند در روز جمعه خدمات دولت را بیان و مردم را امیدوار کنند، اما آقایان به خودشان زحمت نمی‌دهند و اینجاست که دولت مظلوم واقع می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: