« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
سخنگوی شورای نگهبان:
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری گفتند که روز 9 دی در تاریخ ماندگار خواهد شد لذا این‌ها [فتنه 88] قابل فراموش شدن نیست و طبیعتا ملاک تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات از سوی شورای نگهبان قرار خواهند گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (شنبه 11 دی ) با خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس گفت: همانطور که مقام معظم رهبری گفتند که روز 9 دی در تاریخ ماندگار خواهد شد لذا این‌ها [فتنه 88] قابل فراموش شدن نیست و طبیعتا ملاک تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات از سوی شورای نگهبان قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش خبرنگار فارس از سخنگوی شورای نگهبان پرسیده بود با توجه به پشت سر گذاشتن روز 9 دی که پایانی بر 8 ماه فتنه در کشور بود و با نظر به تلاش از جمله در مجلس در جهت تاکید بر لزوم فراموش کردن فتنه 88 آیا شورای نگهبان نیز از این موضوع در روند بررسی صلاحیت‌ها خواهد گذشت و یا آن را مدنظر قرار خواهد داد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: