« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
چاروسا
محمد شکوهی گفت:براساس تحقیقات اولیه سهل انگاری در کلاس درس صورت گرفته و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.
 پایگاه خبری آوای رودکوف : رئیس آموزش وپرورش چاروسا در کهگیلویه وبویراحمد گفت:با حضور در مدرسه ابتدایی شهید استاد روستای شوتاور وصحبت با معلم ودانش آموزان پایه اول وهمکلاسی دانش آموز نیما اکرمی سوختگی است واینکه تنبیه بدنی انجام گرفته در حال بررسی است.

محمد شکوهی گفت:براساس تحقیقات اولیه سهل انگاری در کلاس درس صورت گرفته و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

وی گفت:پرونده ای در این زمینه تشکیل وپیگیری تخصصی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد ؛ کامران ارزش خواه معلم این کلاس هم گفت:وسایل آزمایشگاه از جمله خط کش نزدیک بخاری قرار داشته وگرم شدند و دانش آموز نیما اکرمی بصورت سهوی خط کش را برداشته و سوختگی سطحی در دستش پیدا شد.

وی گفت:از این سهل انگاری خود بسیار نگران وناراحتم که دانش آموز وخانواده دچار این حادثه شد.

شکوهی رئیس آموزش وپرورش چاروسا وجمعی از کارکنان این اداره پس از حضور در مدرسه به خانه دانش آموز اکرمی رفته و از آنان دلجویی کردند.

از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان هم اعلام شد که تحقیقات ویژه جهت چگونگی سوخته شدن دست این دانش آموز وعمدی یا سهوی بودن آن ادامه دارد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
اکر بخواهید بخاطر همکارتان از مجازات او چشم پوشی نمایید شما هم در حق این دانش اموز ظلم کردید انتظارمی رود نتیجه اقدامات به مردم هم گزارش داده شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین