« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کهگیلویه بزرگ
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ : انتظار دارم که ضمن بررسی جدی و برخورد قانونی و بدون اغماض این حرکت ناشایست، ترتیبی اتخاذ شود که فضای مدارس تلطیف٬ دوستانه و عاری از هر نوع تنبیه بدنی گردد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه ؛ بهمئی ؛ چرام و لنده در یاداشتی به خبر تنبیه بدنی دانش اموز چاروسایی واکنش نشان داد.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:


جناب آقای زارع پور مدیر کل محترم آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

سلام علیکم:

بدون تردید مهم ترین و موثر ترین کانون تربیت بعد از خانواده برای فرزند مدرسه هست و کلاس درس محل تربیت، پرورش و سپس آموزش است. نیک می دانید که تنبیه بدنی از نظر روانشناسان٬ متخصصان و مشاوران مطرود و مذموم است و امروزه روشهای نوین تربیتی و آموزشی و ایجاد انگیزه و روشهای تشویقی در امر تعلیم و تربیت نهادینه شده و سیاست وزارت آموزش و پرورش٬ هوشمند سازی و مکانیزه نمودن فرایند تدریس و اجرای طرح تحول بنیادین است. در چنین شرایطی جای بسی تاسف است که رابطه معلم و دانش آموز آن هم کلاس اول ابتدایی را  ترس٬ ارعاب و تنبیه با خط کش داغ رقم می‌زند.

 خبر کتک زدن دانش آموزان روستای شوتاور منطقه چاروسا مایه تأسف و تأثر عمیق این جانب گردید. گر چه عذر خواهی معلم و مسئولین آموزش و پرورش نوش دارو  بعد از مرگ سهراب و سهراب هاست اما انتظار دارم که ضمن بررسی جدی و برخورد قانونی و بدون اغماض این حرکت ناشایست، ترتیبی اتخاذ شود که فضای مدارس تلطیف٬ دوستانه و عاری از هر نوع تنبیه بدنی گردد و ریشه این عوامل شناسایی و تمهیدات لازم صورت پذیرد.

 اینجانب به عنوان وکیل مردم ضمن دلجویی از این دانش آموز و خانواده ایشان خود را پیگیر حق و حقوق آنها می‌دانم و بدانید  همواره دغدغه آموزش و پرورش و تربیت صحیح نسل جوان را داشته و دارم.

 والسلام

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
جناب آقای هاشمی بازهم دیواری کوتاهترازدیوارمعلم پیدانشداگرراست میگویی وواقعادلسوزهستی ودنبال علت میگردی ازتمام سواد...... وبیان فصیحت درمجلس شورای اسلامی برای احقاق حقوق معلمین سخن بگویعنی تمام مشکلات این منطقه روستای شوتاورتنبیه یک دانش آموزتوسط معلم هست هرچندبه عنوان یک معلم وفرهنگی وجودتنبیه وحتی ازگل نازکتربه دانش آموزروقبول ندارم واین حرکت روزشت ودون شان معلمی میدانم ولی چه خوب سوژه هایی برای کاسبی منافع خودتان گیرمیاریدیعنی شمابه اخراج یک معلم یاتنبیه وتنزل ایشان اصرارداریدبیاییدشماروبخدایی که میشناسیدقسم ضمن اینکه اشتغال جوانان که بحث اصلیتون بودوبه آن به بهانه های مختلف عمل نکردین ونمیکنیدنون بری نکنید درابتدای حرفهایم گفتم ازحقوق معلمان درمجلس دفاع کنیدحرف خودم روپس میگیرم اصلابیاچندثانیه ازتریبون مجلس استفاده کن وخودت رومعرفی کن هرچنمیدانم ازانجام همین ناتدانید...
سبحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
سلام معلمی باز نشسته هستم هرچند تنبیه کار زشستی است اما دال بر توجه معلم به پیشرفت این دانش آموز بوده هر چند بدترین روش را انتخاب کرده اما دغدغه ایشان نسبت به پیشرفت قابل ستایش است . آیا اگر مثل بیشتر معلمین او را رها می کرد بهتر بود!!!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: