« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها به عنوان نمایندگان مردم حق دارند بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی این استان نظارت کنند.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ محمد موحدپور، با بیان این مطلب افزود: رسانه‌ها در چارچوب رسالت حرفه‌ای خود حق نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی را دارند ولی نباید به این بهانه تخریب را با نقد اشتباه بگیرند.

وی با بیان اینکه ورود به حریم شخصی مدیران از جمله فامیل و خانواده زیبنده نیست عنوان کرد: در برخی مواقع رسانه‌ها مدیران را به دادگاهی می‌برند که مجال پاسخ ندارد.

موحدپور با تاکید بر اینکه دولت خود را خادم مردم می‌داند افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه لحاظ کردن نظرات مردم در تصمیم گیری‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه‌های مدیریت ارشد این استان برای نزدیک شدن با مردم ابراز کرد: نماینده عالی دولت در استان در قالب کاروان تدبیر و امید به طور مستمر و منظم از مناطق مختلف استان بازدید دارد و از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌و‌گو می کند.

موحدپور تصریح کرد: استاندار تاکنون سعی کرده به بهترین نحو ممکن با مردم ارتباط داشته باشد به طوری که با حضور در مناطق مختلف مشکلات مردم را بررسی و برای رفع آنان دستور لازم را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات نظام است اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان گزارش اقدامات و عملکرد انجام شده نظام را با هدف اطلاع مردم در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
خرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
جناب موحدپور پسر خاله استاندار .شما درست میفرمایید استاندار از ما رای میخواد ولی به فک وفامیلش .... چی فک کرده .فکر میکنی با اسم دولت تدبیر وامید میتونه دوباره گول بزنه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: