« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
شهرستان لنده
رییس اتاق اصناف شهرستان لنده با اشاره به راه اندازی نمایشگاه بهاره در این شهرستان گفت: ۸0غرفه، انواع کالاهای موردنیاز مردم از جمله پوشاک، مواد غذایی وخشکبار را عرضه می کنند.
پایگاه خبری اوای رودکوف ؛ خسرو ارشاد رئیس اتاق اصناف شهرستان لنده در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار آوای رودکوف گفت: نمایشگاه بهاره با هدف تنظیم بازار و ارائه محصولات متنوع و مورد نیاز شهروندان، همزمان با آغازین روزهای زمستان  درلنده راه اندازی شده است.



ارشاد افزود: این نمایشگاه تحت عنوان نمایشگاه مستقیم عرضه  کالا زمستانه می باشد که با بیش از 80 غرفه از اقصی نقاط ایران به منظور عرضه مستقیم کالا به شهرستان لنده آمدند و کالاهایی از قبیل صنایع دستی ،البسه ،شیرینی جات ، مواد خوراکی و غذایی ، مواد لبنی با 5 تا 20 درصد و حتی تا 40 درصد تخفیف داده می شود.



وی در ادامه تصزیح کرد:این نمایشگاه به مدت 10 روز که صبحها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 15 الی 20 دایر خواهد بود.



رئیس اتاق اصناف لنده  افزود در طی این مدت بازرسی اتاق اصناف در نمایشگاه مسقر می باشد و آمادگی لازم جهت رسیدگی به هر نوع تخلف از جمله کم فروشی ؛ گرانفروشی ؛عدم درج قیمت و غیره را دارد .












نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
قیمت ها بالاتراز بازار است. اتیکت قیمت هم ندارند. بعلاوه همه مشکلات ما رفتیم آ نجا تابرگشتیم پلیس 20000تومان قبض جریمه گذاشت زیر برف پاک کن ماشینمون . حساب کنید کی سودکرده؟ من ؟ فروشنده؟ یا پلیس؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین