« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
شهرستان لنده
بازدید جمعی از مسولان شهرستان لنده از واحدهای احداثی مددجویی این شهرستان
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ جمعی از مسؤلان شهرستان لنده از واحدهای احداثی  مددجویی این شهرستان بازدید نمودند.



بصیری رئیس  کمیته امداد اما م خمینی(ره) شهرستان لنده در حاشیه این بازدید به خبرنگار آوای رودکوف  گفت : این واحدها با اعتباری بالغ بر  430 میلیون تومان برای 92 خانواده  تحت حمایت احداث و مرمت شدند که از این تعداد 13 مورد مسکن شهری  و 12 مورد مسکن روستایی احداث گردیده و 67 مورد نیر  تعمیر و مرمت  گردیده است.



بصیری اظهار داشت : مسکن ، یکی از نیازهای اساسی خانواده های تحت حمایت می باشد که در جهت انسجام خانواده ، دوری از مشکلات  و آسیبهای اجتماعی و توانمندی خانواده های تحت حمایت نقش به سزایی ایفا می نماید. لذا تهیه مسکن مناسب از جمله خدماتی می باشد که برای حمایت و کمک به مددجویان فاقد مسکن پیگیری می شود .



وی افزود تلاش خواهیم کرد که تا پایان امسال نیز خانوادهای نیازمند شناسایی و خدمات لازم در  خصوص احداث یا مرمت منازل مسکونی آنها بعمل آید.



همچنین پیرزن لنده ای که به همت کمیته امداد امام صاحب خانه شد در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چه احساسی دارید که صاحب خانه شدید فقط به ذکر این نکته بسنده کرد که: از امام خمینی تشکر می کنم و خوشحالم که به برکت نظام جمهوری اسلامی و امام خمینی صاحب خانه شدم ساختمان قبلیم گلی بود و هرشب ریزش می کرد ممنونم از امام خمینی (ره)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: