« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
کمال رستمعلی
احمدی نژاد سکوت خود را می شکند و ناگاه معلم های اخلاق سر و کله شان پیدا می شود!
به گزارش آوای رودکوف ؛ کمال رستمعلی در کانال شخصی خود نوشت:

چند روز از ادعای آقای کواکبیان در خصوص دکتر احمدی نژاد گذشت و هیچ شخص و هیچ مقامِ مسوولی، دقیقا هیچ کسی، هیچ واکنشی نشان نداد؛

هیچ کدام از اصلاح طلبان که ادعای اخلاق و قانون مداری و حقوق شهروندی شان گوش فلک را کَر کرده است، از آقای کواکبیان نخواست سند و مدرکِ ادعای خود که اثبات کند با دستِ خط آقای احمدی نژاد به امیر منصور آریا وام داده باشند را ارایه کند!

هیچ کدام از اصولگرایان که ادعای دین داری و خداترسی و انصاف و ایمان دارند، از مدعی نپرسيدند که سندِ ادعای شما درباره ی کسی که هشت سال رییس جمهور این کشور بود، چیست و چرا ارایه نمی کنی؟!

چند روز از ادعای کواکبیان گذشت و هیچ مقام مسوولی از او نخواست آن چه را در برنامه ی زنده ی تلويزيون ادعا کرده است را ثابت کند!

هیچ روزنامه ای، هیچ رسانه ای به پاسِ اخلاق و ادب و قانون و حقوق انسانی، از کواکبیان مدرک نطلبید!

سال هاست هر کسی هر چه دلش می خواهد، دقیقا هر چه دلش می خواهد، درباره ی احمدی نژاد می گويد و هیچ شخصی نمی پرسد و نمی خواهد مدرک و سند ادعا ارایه شود!

جالب این است که به محض آن که محمود احمدی نژاد بخواهد پس از سال ها به این ادعاها و تهمت ها پاسخ دهد، ناگهان همه معلم اخلاق می شوند، ناگهان چپ و راست حمله می کنند که وا اخلاقا، وا قانونا، وا حقوق شهروندیا! کافی ست احمدی نژاد کوچک ترین پاسخی بدهد، هر دو جناح متحد می شوند که آقا چرا فضای کشور را مغشوش می کنی!

اتفاقی که سال هشتاد و هشت افتاد دقیقا همین بود؛ چهار سال علیه رییس جمهور حرف زدند و دروغ بافتند و او یک شب و ظرف چند دقیقه پاسخ داد و درست همان هایی که در آن چهار سال در سکوت مطلق بودند یا با تهمت زنی ها همراهی کردند، به ناگاه معلم اخلاق شدند!

احمدی نژاد دیر یا زود، به همه ی این دروغ ها پاسخ خواهد داد، آن هایی که این روزها و این سال ها ساکت بودند یا حتا با دروغ پردازان همراهی کردند، در آن روز حق ندارند و نمی توانند معلم اخلاق شوند!

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
احمدی نژادیمیم من و همه خانوادام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
درود برمحمود ویاران شیر پاک خورد هاش
یه همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
درود برشرف دکتر احمدی نژاد
واقعا بعضی ها چرا سکوت میکنند
واز خدای خود نمیترسند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: