« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
یاسوج
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:251 سازمان مردم‎ نهاد در استان وجود دارد که برخی از این سازمانها بیش از هزار نفر عضو دارند و در حوزه‌های جوانان، کودکان، خانواده، امور خیریه، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ، زیست محیطی و غیره فعالیت می‌نمایند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجه الاسلام میرمحمدی، در نشست با تشکل های مردم نهاد شهرستان کهگیلویه گفت: سمن ها بازوهای پرتوان دولت و مردم هستند که می توانند در بحث آسیب های اجتماعی از جمله حاشیه نشینی ، اعتیاد ، طلاق و سایر مسائل جامعه با دولت همکاری و همفکری نمایند.

وی، افزود: زمانی که دولت به سازمانهای مردم نهاد اعتماد نموده نتایج  بسیار خوبی به بار آمده است؛ زیرا  حضور مردم درهر کاری بازخورد مثبتی خواهد داشت.

وی، افزود: دستگاهها ی دولتی می توانند بخشی از کارها و مسئولیت های خود را به   سازمانهای مردم نهاد واگذار نمایند.

مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی با بیان اینکه 251 سازمان مردم‎ نهاد در استان وجود دارد، گفت: بسیاری از این سازمانها از استانداری و فرمانداریها مجوز دریافت می کنند و در حال فعالیت هستند.

میرمحمدی افزود: برخی از این سازمانها بیش از هزار نفر عضو دارند و در حوزه‌های جوانان، کودکان، خانواده، امور خیریه، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ، زیست محیطی و غیره فعالیت می‌نمایند.

وی عنوان نمود:در سال جاری بیش از 400 زوج بی‌بضاعت با تهیه جهیزیه با همکاری مالی سازمانهای مردم نهاد استان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این نشست ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های سازمانهای مردم نهاد شهرستان اظهار داشت:  27 تشکل غیر دولتی در شهرستان دارای مجوز هستند که فعالیت های خوبی در زمینه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی،  زیست محیطی و غیره دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: