« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی،تاکید داشت که ورود قوه قضائیه باعث کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات می شود.
به گزارش آوای رودکوف رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی، ورود قوه قضائیه را در ارتقاء امنیت خودرو ها مورد تاکید قرار داد و گفت: با هماهنگی پلیس و قوه قضائیه در آینده کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات را در این زمینه داشته باشیم.
ازپایگاه خبری پلیس، سردارمحمدرضا مقیمی درهمایش تخصصی معاونان و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استانهای سراسرکشور، افزود: درسالهای گذشته، با نمایندگانی از دادستان تهران و شرکت های خودرو ساز در راستای برخورد و رفع مشکلات، جلساتی برگزار کردیم؛ قوه قضائیه و پلیس آگاهی، خودرو سازان را موظف کردند بعضی از نکات امنیتی و ایمنی خودروها که نادیده گرفته می شود، برطرف کنند که همین امر باعث کاهش سرقت خودرو پراید شد.
رئیس پلیس آگاهی کشور، ورود قوه قضائیه را در ارتقاء امنیت خودرو مورد تاکید قرار داد و گفت: با هماهنگی پلیس و قوه قضائیه در آینده کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات را در این زمینه داشته باشیم.
وی افزود: نشست هم افزایی و تمرکز بر داخل نیروی انتظامی و سازمان های بیرونی درمدیریت برجرم سرقت و نیز تجزیه و تحلیل 9 ماه عملکرد و همچنین دو ماه آخرسال و برنامه های تعطیلات نوروز پلیس آگاهی از اهداف برگزاری این نشست به شمار می آید.
رئیس پلیس آگاهی کشورتصریح کرد: آسیب شناسی نقاط ضعف ماموریتی، تبادل اطلاعات و تجربه، آشنایی با آخرین شیوه و شگرد سارقان، اتخاذ راهکارهای پیش دستانه در مقابله با سرقت و همچنین اهدای لوح تقدیر به روسای ادارات برتر مبارزه با سرقت کشور از برنامه های این همایش است.
مقیمی گفت: رویکرد پلیس آگاهی درمدت سه سال اخیربراساس، دو موضوع تقویت و توسعه فعالیت های اطلاعاتی و نیز ارتقاء اشراف اطلاعاتی، تجهیزات آزمایشگاهی و کشف علمی جرم با تعریف علمی بوده است.
وی به جلسات هم اندیشی و هم افزایی توان نیروها در پلیس آگاهی و قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: ما خواستار ارتباط خوب دو سویه با قوه قضائیه هستیم که از این طریق کارآگاهان پلیس و قضات، تجربیات خود را به یکدیگر منتقل کنند؛ استمرار این امر، ارتباط و تعامل مستقیم و تنگاتنگ است.
این مقام ارشد پلیس آگاهی کشور، آزادی مجرم و ورود دوباره سارقان به چرخه سرقت پس از دستگیری، صدور احکام و استفاده از ظرفیت های قانونی و شرعی در برخورد با سارقان حرفه ای و خشن از دیگر موارد مرتبط و قابل بحث با پلیس آگاهی و قوه قضائیه عنوان کرد.

ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: